22 Mart 2015 Pazar

Wet N Wild Color Icon Tekli Far - Nutty



İyi ki Wet n Wild markası Türkiye'ye gelmiş benim çantamdan ayırmadığım tekli farlar vardır. Bu da onların başında gelen bir fardır. Hem ışıltılı hem de kahve desem? hemde harika kalıcı desem? Hem de çok uygun fiyatlı olup bütçenizi kesinlikle yormucak desem? Ehehe, koşa koşa gratis mağazaların gidebilirsiniz :)


Yukarıda da anlattığım gibi, tekli farlar çantada fazla yer kaplamadığı için sevdiğim ürünlerden, ve tabiki de hem gece hem de gündüz makyajınız da sizinle olucak olan bu tatliş farımız herkes tarafından da epeyce sevildi. Ben de seven hatta çantamın hepsini Wet n Wild tekli farları ve far paletleriyle doldurmak istiyorum. ( Ki öyle de yapıyorum zaten :p ) 


Ürün içinde gümüş ışıltılar barındırıyor ve bu da ürünü parlak kahve olarak gösteriyor, özellikle fotoğraflarda göz makyajınızı harika gösteriyor. Wet n Wild'in diğer farlarıyla aynı özellikleri var, tozutuyorlar maalesef ama far bazı uyguladığınız da akma, kaybolma, silinme yapıyor ve bazla daha da rengini belli ediyor. Elime uyguladığım bazsız halidir. Bazlı olunca nasıl oluyor siz düşünün artık. :)


Ürün tüm gratis mağazaların da bulabilirsiniz, indirimsiz 7 tl civarında indirimli daha da uyguna sizin olabilir.
Siz bu marka hakkında neler düşünüyorsunuz? Benim sevdiğim gibi sizin de bu markada vazgeçemediğiniz ürünleriniz var mı? Yorum bırakırsanız sevinirim.


Sevgiler..



2 yorum:

  1. Brulee bana çok beyaz kaldı ben onda hayal kırıklığına uğradım ama bunu denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve sevmeyen yoktur, ben cok seviyorum sen de dene mutlaka canım :)

      Sil