25 Mart 2015 Çarşamba

Blogspot.com Uzantılı Siteden .Com Uzantılı Siteye Geçmek ?



Merhaba, bu yazım epey farklı.. Kafam çok karışık çünkü. Blog yazmaya blogpot.com.tr adresiyle başlamış bulunmaktayım fakat, erkek arkadaşım .com uzantılı web site neden kurmuyoruz dediğin de kafamın için de soru işaretleri birbirini kovalar oldu. Bu sorulardan bazıları şu şekilde,

 yazdığım tüm yazıları .com uzantılı geçtiğim siteye aynı şekilde taşıyabilir miyim?
Takipçilerimi kaybeder miyim?
.com site özel olduğu için google açısından avantajları olabilir elbet ama benim beklentilerimi karşılayabilir mi?
Blogspot.com'a alıştığım için bana burdan yazmak daha kolay geldiği için bu özellikler beni daha sonra dan üzer mi?
Adsens, bumerang vs. gibi siteler de şuan kullandığım web site adresi aktifken, diğer web adresine geçiş yaptığım da sıkıntı yaşar mıyım ? 

Ve daha bir çok soru var aklımda...


Bu konu hakkında bilgisi olan birileri yorum yazıp bilgi verirse çok memnun olurum, gerçekten tedbirli davranmak istiyorum çünkü, buraya da bir çok emek harcadığımı ve daha yeni yeni emeklerim karşılığını bulmaya başladığını düşündüğümden aynı sorunlar diğer site için de olur mu? diye korkularım var.. Konu hakkında fikirleri ve bilgileri olan arkadaşlarım yorum veya mail adresime yazabilirler mi? yazarsanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.

Saygılar..



7 yorum:

  1. Merhaba :)
    1.Sorunuza cevap: Com alan adına geçtiğinizde blogunuzu taşımıza gerek yok.Aynı şekilde otomatik olarak geçer.
    İzleyiciler,yorumlar,yazılar v.s her şey aynen devam eder :)
    2.Sorunuza cevap:Com alan adına geçmeniz google ve alexa açısından oldukça iyidir.
    3.Sorunuza cevap: Blogspot da yine aynı şekilde yazmaya devam edersiniz.Hiç bir değişiklik olmaz.
    4.Sorunuza cevap:Adsense de hiç bir sorun yaratmaz.Bumerang da bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
    Pek çok sorunuza cevap : Gönül rahatlığıyla com'lu adrese geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında öncelikle buraya yazmadan önce hemen sana mail atmayı planlıyordum sevgili sosyal medya uzmanı olarakdan :) Ama yazma gereği duydum ve yorumunu görünce derince bir oh çektim :) Çok sevindim alan adımı aldığımı göre sıra geçiş yapamaya kaldı :) mutlu oldum çok teşekkür ederim ablacım bilgilerin için :*

      Sil
    2. Şimdiden hayırlı olsun yeni com'lu blogunuz :)

      Sil
  2. Burdaki sorular ve cevaplar benimde işime yaradı teşekkürler :) Yalnız sorulara ek olarak yeni sorularım var :) Malum neredeyse 2 yıllık bir emek ve muazzam bir dış bağlantılarım oluştu herkes her yerde linklerimi paylaşıyor. Com uzantılı olunca bu linkler ölü linkler mi olacak yoksa benim sayfalara otomatik yönlendirilecekler mi ? Yani dışarıda olan bütün linklerim mahvolmasın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, linkler ölmüyor merak etmeyin, blogspot uzantılı olan siteyi com siteye yönlendiriliyor. Böylelikle linkleriniz ölmüyor, otomatik yeni com uzantılı sitenize yönlenmiş oluyor. :)

      Sil
  3. İşte tam aradığım şey :) Eğer şuanki sorumada cevap verir bana yardımcı olursanız Cennete doğru minik adımlar atmış olacaksınız :) Tam olarak nereden başlıcam nasıl alıcam kredi kartı ve tüm adımlar nasıl olacak :) Yalnız blogunuzada bayıldım :) Aa birde ben sizlere göre acemi bir bloggerım. Blogum yeterince ziyaret alıyor mu sizce istatistiklerde günlük 15 bin sayfa görüntüleme ortalaması var bu iyi midir ?

    YanıtlaSil
  4. Bu islemi yapmak icin,belli bir host ve domain alacaginiz firmalardan kredi kartiyla odeme yapip yillik olarak odeme yapabiliyorsunuz. Bu firmalar epey cok netten arastirma yapabilirsiniz. Bulamazsaniz bunda yardimci olabilirim. Sitenizin sayfa goruntulenmesi iyi bence, com uzantili olunca daha fazla kisi goruntulenmesi de olabiliyor. Buda ayri bir arti oluyor.

    YanıtlaSil