21 Mart 2015 Cumartesi

Schwarzkopf Gliss - Ultimate Repair / Şampuan ve Sıvı Saç Kremi

Size daha önce Gliss'in köpük saç kreminden bahsetmiştim. Kokularına bayıldığım ürünleri mutlaka kullanırım. bu serinin Saç Bakım Maskesi - Sıvı Saç Kremi ve Şampuanın'dan bahsedeceğim.



Öncelikle Saç maskesini bayıldım! harika bir ürün yumuşacık yapıyor, ve parlak gösteriyor saç uçları çok da bakımlı görünüyor. Bu ürünü bitirdiğim için fotoğrafa ekleyemedim ( şimdilerde başka bakım maskeleri denemesindeyim. )

Sıvı Saç Kremi, duş sonrasında saçlarınızı taramakta saç kremi kullansanız bile zorlananlardan mısınız? Evet diyenlerdenseniz, bu üründen bir adet alın efendim. Harika kokusunu değinmeyeceğim bile. Saçları kolayca açıyor-saç uçlarınıza bakım yapıyor ve bu serinin hepsi keratin içerdiği için de saçlarımızı canlı gösteriyor. :)

Şampuanı'na gelicek olursak aslında diğer ürünlerin vaad ettiklerini tekrarlıyor. Tabi ki iyi temizliyor saçımı diğer ürünlerini de kullandığım da daha güzel sonuçlar alıyorum. Kokusu ve saça verdiği yumaşaklık-parlaklık ve hacimli göstermesiyle bu ürünler şimdilik sevdiğim ürünler arasında yer alıyor. Bakalım ilerledikçe daha çok mu seveceğim yoksa hemen bırakıp önce ki sevdiklerime mi döneceğim yoksa yeni arayışlara mı geçicem bilemiyorum. Şimdilik kullanıyorum, mutluyum :)


Sizin de bu ürün hakkında iyi veya kötü düşünceleriniz varsa yorum bırakmayı unutmayın, aynı serinin saç serumları da mevcut benim elim de epey saç bakım yağı olduğu için almamıştım, siz ce onu da alıp mutlaka kullanmalımıyım? Yoksa diğer saç bakım yağları gibi mi? Yorumlarını bekliyorum.



Sevgiler...


1 yorum:

  1. Ben de gliss'in ürünlerini kullanıyorum ve çok memnunum

    YanıtlaSil