8 Mart 2015 Pazar

Loreal Paris Skin Perfection - Serum



Merhaba, Loreal'in bu serisini duymayan kalmamıştır herhalde geçtiğimiz günler de aynı serinin BB Kreminden bahsetmiştim.  okumak için tık tık. :)  Şimdi gelelim bu üünümüze, serinin diğer renkleri gibi bu da aynı renklerde göz kırpıyor bize.  Ürün 30 ml pompalı bir şişede. Krem formun da ve sürülüm kolaylığı sağlıyor bize.  Ürün nemlendiriyor ve cilde parlaklık verdiğini iddaa ediyor. Evet aslında çok kuru bir cildiniz yoksa nemlendirdiği doğrudur. Ama kuru bir cildiniz varsa bu size yetersiz gelebilir. Bu serumun bir çok kullanım yönü var en azından bana göre, temizlemiş bir cilde  nemlendiriciden önce sürebilirsiniz biraz bekledikten sonra makyajınızı yapabilirsiniz veya gece temizlediğiniz cildinize sürüp sabaha kadar kalmasını bekleyebilirsiniz cildinizi yumusacık yapıyor o zaman çünkü,  ( ben de bu yöntemi uygulamak daha kolayıma geliyor ve daha işlevsel oluyor sanki gibime geliyor. )  Ürünün kötü yanları olabiliyor ben ilk kullandığım da sivilcelenme yapmıştı cildime, ama daha sonra geçti cildim alışınca ürüne geçiveriyor sanırsam. 



Ürünü Loreal satan bütün mağazalar da bulabilirsiniz, veya Watsons ve Gratis'ler de bir çok kez indirime girdiği için indirimlerini takip edip daha da uyguna alabilirsiniz.





Sizin bu ürün hakkında yorumlarınız varsa, yorum bırakmayı unutmayın.


Sevgiler..



7 yorum:

  1. Bayılıyorum yedekleyip dönüşümlü kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün de senin cildini çok sevmiş demek ki canım, sürekli al beni diyor sana eheh :)

      Sil
  2. Bayılıyorum yedekleyip dönüşümlü kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  3. ben Testerını kullandım çok beğenmiştim sırasını bekliyor sanırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla bekletme indirimlerde alıver hemencecik canım :)

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş, alınacaklar listesine ekleyeceğim sanırım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanıp güzel yorumlarını bekliyoruz canım :)

      Sil