13 Mart 2015 Cuma

İzledim - Heart to Heart - Kdrama #Dizi



Kore dizi seven biri olaraktan bu diziyle tanışalı epey zaman olmuştu, ama yarısını izleyip yarısını beklemem vicdan azabı gibi oturdu içime ben de beklemek yerine başka dizilere dalınca akşam bitirebildim diziyi, ah nasıl bir dizisin sen canım ya, öncesin de bol komedi bol gülmeli bir doktor ve hastayla karşılaşınca. Sonra ki bölümler de ağlayan tek ben miyim!? Harika harika bir oyunculuktu.





Yönetmen: Lee Yoon Jung
Kanal: TvN
Tür: Romantik,Medical
Bölüm Sayısı: 16
Yayın dönemi: Ocak 2015
Ülke: Güney Kore
Dil: Korece

Konusu;
Cha Hong-Do'nun (Choi Gang-Hee) sosyal fobisi ve ciddi yüz kızarması gibi psikolojik sorunları vardır. Bunun yanı sıra meraklı bir kişiliğe sahiptir ve o her şeyi kitaplardan, internetten öğrenir. Bir gün, Cha Hong-Do'nun büyükannesi ölür. Büyükannesi onun dış dünyaya ile iletişim kaynağıydı. Bu yüzden Cha Hong-Do, bir hizmetçi olarak ev işleri yapmaya başlar, fakat yaşlı bir kadın olarak kendini gizler. Başından geçen bir olay sonucunda, bir psikiyatrist olan Ko Yi-Seok (Chun Jung-Myung) ile karşılaşır. Ve aşık olurlar, sonrasında kızın üstüne öyle bir suç yüklemişler ki sevgili doktorun ailesi, o suçla hayatı alt-üst olmuş ve bu fobisi o sebepten oluşmuş büyük ihtimalle sonra sebepler çözülür ve mutlu sona ulaşır. 

Dizi kendin de kusurlar gören insanların izlemesi gerek bir dizi olduğunu düşünüyorum.Ve bu diziyi izledikten sonra kusurların sizin dışında kimseyi ilgilenmiyeceğini ve kusurlarınızla bile mutlu yaşayacağınızı anlıyacaksınız!


İzleyin efendim, sonuna kadar bazen sıkalabilirsiniz ama sonuna kadar mutlaka izleyin derim. Yorum bırakmayı da unutmayın sakın :)

Sevgiler..


0 yorum:

Yorum Gönder