10 Mart 2015 Salı

Nivea Cream Care Duş Jeli



Duş jellerini çok sever, ve hepsinden denemek isterim. Nivea Cream Care Duş Jeli'de bunlardan biriydi. Epey zamandır kullanıyorum. Öncelikle nivea krem kokusunu sevmeyenleriniz varsa uzak durun efendim. Ama o kokuyu severler hemen koşun alın! 

Bu ürün duş alırken vücudumuzu içerdiği pro-vitamin ve bakım yağlarıyla, yoğun bir şekilde nemlendirmeyi sağladığını söylüyor. Evet çok kuru cildiniz yoksa bu ürün sizlik benim çok kuru olmayan cildime gerçekten nemlendirdi, kokusunu da çok sevdiğim için bittikce alınacaklar listeme ekledim hemencecik.

Krem formunda olan duş jeli, öyle kremsi yapıda olan duş jelleri gibi köpürmemezlik yapmıyor. Duş jellerinin en çok sevilen yanlarından biri bolca köpürmesi bence  ve harika kokması, nemlendirmesi vs. vs. diye devam eder.




Ürün 250 ml plastik şisede, kolayca kullanılıyor. Ürün fiyatı 10 lira civarında indirimle daha da uyguna bulabilirsiniz. 


Sevgiler..




3 yorum:

  1. Davetin için hemen geldim ama baktım ki zaten üyenim seni severek takip ediyorum canım:))

    YanıtlaSil
  2. Bende kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil