14 Mart 2015 Cumartesi

Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask

Merhaba, çoğu blog da övülen maske olan " Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask " 'ı aldım. Kullandım. Bakalım bu maskemiz neymiş, nasılmış, sevmişmiyim?


Soyulan bilen maskeler her zaman daha fazla temizlediğini ve cilde verdiği o his anlatılamıcak gibi gelir insana. Ama bu ürün çok naif, çok hassas ve incecik yapısı ile benim gönlümü çaldı. Temizlenmiş cildime güzelce sürüyorum, ve 5-10 dk sonra kuruyor ve cilt hafif gerilmeye başlıyor. Korkmayın, kötü bir gerilme yok ortada :) Ardından en güzel kısmı, soyma kısmı bence ehehe, yavaşca soymaya başlıyoruz, ardından ılık suyla yüzümüzü yıkıyoruz, ve kullandığımız nemlendiricimizi sürüp hayatımıza devam edebiliriz. :)

Hafta da bir kullanmak yeterli geliyor bana, soyulduğu için cildimi fazla da yormak istemiyorum. En iyisi siz de hafta da bir kullanın :) Güzel bir ürün 150 ml kocaman ürün epey zaman sizinle olucaktır, olmadı eş, dost toplayın maske günü yapın :) Gratis mağazalarında bulabilirsiniz, indirimler de bulmanız biraz zor olabilir ama erken davranırsanız indirimde daha da uyguna alabilirsiniz! demedi demeyin. :)


musmutlu kalın, sevgiyle..




2 yorum:

  1. Hiç duymamıştım markayı denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratiste tek kullanımlık olarakta satılıyor canım, onlardan dene seversen büyük boyunu alırsın :)

      Sil