9 Mart 2015 Pazartesi

8 Mart Gratis İndirim Alışverişim #4




Merhaba, herkes 8 Mart Kadınlar Günü'nü fırsat bilip indirimlerle dolu birkaç gün de alışverişlerinizi tamamladınız mı? Ben son gün hatta indirimin bitmesine saatler kala gidenlerdenim gratise, watsons da aradıklarımı bulamayınca gratis'te sadece belli başlı bir kaç ürün vardı aklımda onları aldım. Bakalım neler almışım. :)





Wetn Wild'in standın da comfort zone'yi görünce gözlerim ışıldıda bir an hemencecik attım sepete 12 tl :)
Ardından ışıltılı bir far alıp denemek istiyordum %40 indirim olunca bu markada, 4 tl gibi fiyata altın ışıltılı rengini aldım.
Ve yine aynı markadan kaş jel maskarasını aldım. İlkkez deneyeceğim ve stand'da son bir tane kalmıştı, Essence standında yine kaş maskarası olmayınca bende bunu alayım dedim ve 10 tl'ye aldım.

Geçenlerde incice blog'unda gördüğüm ve şişesine bayıldığım Puccini parfümüne denk geldim, tester'inda kokusu harikaydı ve çok kalıcı geldi bana, indirimde olunca almak istedim.. 36-37 tl gibi bir fiyata benim oldu. 


Benim aldıklarım bu kadar %25'i kartıma geçiceği için çok karlı bir alışveriş oldu. Aslında bunlara da ihtiyacım yoktu ama işte dayanamadım söz geçiremedim kendime :)



Okuğunuz için teşekkürler, yorumlarınız varsa yorum bırakmayı unutmayınız. :)

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Işıltılı ürünleri ben de severim. Geçmiş kadınlar gününüz kutlu olsun, güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı özel günler de ışıltı şart :) Teşekkürler, sizin de geçmiş kadınlar gününüz kutlu olsun :)

      Sil
  2. Comfort Zone ben de aldım ama o kaş jelinden hiç memnun kalmadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ilk kullandığım kaş jeli-maskarası olucak bakalım ben sevecekmiyim :) sen de comfort zone'yi güle güle kullan canım :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım comfort zone paleti bulabilseydim bende alacaktım ama yetişemedim bidahakine artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımm, ben de ilkkez buldum şaşırdım çokca mutlu oldum hatta alırken :D

      Sil
  4. Güle güle kullan hepsini:) Ben gratise gidemedim ama gidenlerden duydum comfort zone kalmamıştı:) şanslısın bizim blogada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. gule gule kullanın ıyı seçimler ;)

    YanıtlaSil