17 Mart 2015 Salı

İzledim - Rockin’ on Heaven’s Door - Kdrama #Film


Hep Kore dizilerinden bahsetmiştik, filmleri de bir o kadar güzel ve bolca duygulu olabiliyor. O kadar komik filmler de bile salya sümük ağlayabilirsiniz. Gerçekten bu özellikleriyle, beni benden ediyor ve izlemeden duramıyorum. Durduramıyorum kendimi, ders çalışmak yerine hatta dizi-film izleyen bir manyak oldum şu sıralar zora gelince kaçmayı seven bir bünyem var. Ne zaman kitap açsam, uykum gelir mesela, sabaha kadar dizi-film izlesem uykum gelmez o kadar ilginçim yani.. Çok konuştum şimdi bu harika filmimiz neymiş bir bakalım. Öncelikle filmi yeni izlemedim epey oldu izleyeli, hatta yazmadığım ve izlediğim o kadar dizi-film var ki.. Sırayla zaman buldukça böyle ekleyeceğim inşallah ..







Rockin' on Heaven's Door 


Yönetmen: Nam Taek-Soo
Yayın Tarihi: 30.05.2013
Yapım Şirketi: Hong Film , Soo Film
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore




Konu

Skandallara karıştıktan sonra,kamu gorevi yapmak için kapanmak üzere olan bir hastaneye gelen Top Star’ı konu alıyor. Hastanedeki onca hastanın arasında, idol hayatının ve müziğin önemini anlıyor.
Bu filmde, Hong Ki Chung Ui adında Top Star’ı oynuyor. Gönüllülük işi sırasında ölümle savaşmalarına rağmen yeni şeyler denemekten bıkmayan hastalar tarafından iyileştiriliyor.

bol bol ağladığım bir filmdi öncelikte, bu top star gerçekten nerden nereye geldi. Hastalar, ne kadar cesurlar biz hasta olsak her gün ölücekmişiz gibi yataktan bile kalkmayız. Hatta hemencecik ölüm yaslarını bile kendimiz tutmaya başlayız ölmeden önce hemde!  Ama bu film çok büyük dersler veriyor. İzleyenin pişman olacağını düşünmüyorum. tekrar tekrar izlenilecekler listesine eklendi bile! 














Sizde izleyip bolca yorumlar bırakın :) Sevgiler..






0 yorum:

Yorum Gönder