11 Mart 2015 Çarşamba

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1arada


Garnier ürünlerini duymayan kalmamıştır herhalde? Severek kullandığım, Garnier'in Saf & Temiz 3'ü 1arada olan ürünü ile karşınızdayım :) Efendim neymiş bu 3'ü1arada, nedense hep neskafe 3'ü1aradayı aklıma getiriyor.. Ama değil! 1- Temizleme , 2- Peeling , 3- Maske yapabileceğimiz bir ürün ile karşı karşıyayız. 3 ürünü ayrı ayrı almaktansa tek ürünle bunu çözümlemişler çokta iyi yapmışlar.  



1- Temizleme deyince aklımıza/aklıma ilk gelen, güzelce köpürmesi. Köpürünce yüzümü daha da temizlediğini düşünüyorum ben. Köpürüyor efendim yüz pedleri veya fırçalarıyla daha da çok köpürüyor. Ve cildi pürüzlerinden arındırıyor ve temizlenmiş bir cilt sunuyor. 2- Peeling, ürünü aşşağıda görüceksiniz, içinde ufacık ufacık mavi toplar var işte buda peeling için kullanabileceğimizi gösteriyor. Gözenekleri çok açıyor mu ? Evet gözenekleri temizliyor, açıyor. En azından benim cildim de öyle oldu. Siz de belki farklı olabilir tam bilmiyorum.. Ve 3- Maske hafta da bir düzenli maske yapmayan biriyim zor geliyor genelde bana ama bu ürünle 3 işlemi kolaylıkla yapar oldum. 

























 Kısacası severek kullanacağınız bir ürün, ve uygun fiyatlı. 10 tl gibi  fiyata bir çok market ve mağazalar da bulabilirsiniz. Ürün 150 ml olduğu için epey gidiyor. Uygun fiyatlı olduğu için de bitmeden hemencecik yedekliyoruz :) Sizin bu ürün hakkında yorumlarınız nelerdir? Yorum bırakmayı unutmayın. 

Sevgiler..


6 yorum:

  1. Güzel ürün güzel��

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü ben de kullanmıştım hatta yedeği var elimde ama bu tarz ürünleri zor bitirdiğim için daha sıra gelemedi. Dediğin gibi temizlemesi gayet iyi ayrıca ben cilt rengimi de açtığını farketmiştim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende kullandım bu ürünü çok derin temizlik yapmıyor. Gerçi cildi hassas olanlar için en güzeli.
    Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, her ürün çokca temizlemiyor zaten ama cilt yıkandıktan sonra mat duruşu yetiyor :) Tabi geliyorum hemen.

      Sil
  4. bende kullandım bundan çok memnundum fakat son zamanlarda burun bölgemde soyulmalar yaptı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burun bölgene sürmeden kullan canım en azından düzelene kadar :/

      Sil