30 Mart 2015 Pazartesi

İzledim - Dream (Rüya) - Bi-Mong #Film

Merhaba, yine bir film bu sefer dizi değil de harika bir filmden bahsetmek istiyorum.. Rüya... İnsan rüyasında ne çok şey görür değil mi ? Kimimimiz kabuslarla boğuşuruz, kimimiz harika bir yerde otuz iki diş modunda oluveriyoruz.. Ya sizin de rüyanızda gördüğünüz bir rüyayı-iyi veya kötü bir rüyayı siz görürken başkası da yaşıyorsa? Çok ilginç değil mi? Bence de ilginç, diyenlerdenseniz izleyin efendim. Harika bir yapım nette kolayca bulup izleyebilirsiniz zaten.



Dream (Rüya) - Bi-Mong

Yapım: 2008 - Güney Kore
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Ki-duk Kim
Senaryo:Ki-duk Kim
Yapımcı: Ki-duk Kim
Görüntü Yönetmeni: Kim Gi-tae
Müzik: Park Ji
Süre:1 saat 35 dk.
Oyuncular:
Jo Odagiri,
Na-yeong Lee
Tae-hyeon Kim
Ji-a Park

Konu:
Jin, gece gördüğü kabusta bir trafik kazasına tanık olmuştur. Uyandıktan hemen sonra kabusta gördüğü mekana giden Jin, burada kısa bir süre önce gerçekten de bir kazanın olduğunu öğrenir. Jin, polisi olayın şüphelisinin evine kadar izler. Şüpheli Ran suçlamaları reddetmekte ve bütün gece uykuda olduğunu iddia etmektedir. Polis Ran'ın ifadesini ciddiye almaz ve onu tutuklar. Jin, ikisi arasında açıklanamaz bir bağ olduğuna ikna olmuştur. Ran, uykusunda Jin'in rüyalarında gördüklerini gerçekleştirmektedir.

Fragman:




Ben çok sevdim, size de tavsiye ederim.. 

Sevgiler..


0 yorum:

Yorum Gönder