7 Mayıs 2015 Perşembe

Avon Extra Lasting Ruj - Fiery Red


Merhabalar, uzun zaman oldu gibi geliyor yazmayalı. Havalar iyice ısındı buralarda, sizin oralar da nasıllar ? Bugün, size tam baharlık bir rujdan bahsedeceğim. " Avon Extra Lasting Ruj - Fiery Red " Renngi çok tatlı bir kızmızı. Bahar'a daha da yakışacağını düşünüyorum ben. Siz ne derseniz bilmem. 


Rujun ambalajı da kırmızı ve çok sevimli bence, öyle dandik değil. Kendi kendine açılmıyor mesela çantaya attığım da. Bu benim için en önemli birşey. Çünkü kendince açılan rujlardan nefret ediyorum..! 



Rengi tek kat sürüldüğün de bile ne kadar da güzel kırmızı duruyor, kalıcılığı orta seviyede gün içerisinde yenilemek gerekiyor. Fiyatını avon katalogların da takip ederseniz uyguna bulabilirsiniz, epey bir indirime giriyor çünkü. 


Peki ya siz, avon rujlarını nasıl buluyorsunuz?


Yorum bırakırsanız çok sevinirim. Sevgiler..



2 yorum:

  1. Rengi gerçekten çok güzelmiş, bana da beklerim http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. blog keşif etlinliğinden gördüm geldimm takipteyim canım=)
    bana da beklerim yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil