30 Nisan 2015 Perşembe

Garnier BB Krem Kafeinli Roll-On - Gözaltı Kapatıcısı



Merhaba, bugun Garnier'in bu minnak " Garnier BB Krem Kafeinli Roll-On / Gözaltı Kapatıcısı " ndan bahsedeceğim. Öncelikle ürün alerji yapabiliyor. Ben ilk kullandığım da kabarıklık olmuştu. Kafeinli olduğundan kaynaklanabilir belki bilmiyorum. Ama daha sonra kullandığım da aynı alerji olmadı. ( Çok ilginç biliyorum :D )  Ürün ufacık zaten göz altı kapatıcıların çoğu ufacıktır :) Üründe 2 renk seçeneği var. Ben de ki açık rengi olmasına rağmen, göz altlarıma biraz koyu geliyor.. Göz altlarımla çok sorunum yok çok şükür. Bunun için şanslı olduğumdan bu ürün de işimi görür oluyor. Aydınlatıcı kapatıcıları daha çok sevdiğimden onları kullanmayı daha da seviyorum. 





Ürünü üstte gördüğünüz gibi, roll-on şeklinde bir bilyesi var. bu kolay sürmeye yarıyor. Bir ferahlık veriyor bilye sayesin de sanırsam. Daha fazla renk seçeneği olsaymış daha iyi olurmuş. Bir de sürünce hemen dağıtmanız lazım. Geç dağıtılınca kuruduğu için kolay dağılmıyor ve kötü duruyor bence. Garnier ürünlerini pek severim. Ama bu ürünü sevdim mi- sevmedim mi tam çözemedim. Zor da kalmadıkça kullanmıyorum aslında ya da aklıma geldiğin de kullanıyorum.  Fiyatı, 10 - 14 TL arası değişiyor. Garnier satan bir çok yerde bulabileceğiniz ürünlerden. 


Siz, bu ürünü kullandıysanız sevdiniz mi?
Sizde de herhangi bir alerji yaptı mı ?
Olmazsa olmaz ürünlerden mi?



Yorum bırakırsanız sevinirim :) 
sevgiler..


3 yorum:

  1. Hiç sevmedim ben bu ürünü.. Medium tonunu aldım ama fena koyu ve hastalıklı durdu bende kaldı ki açığı da çok koyuymuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, renk tonları açısından çok zor bir ürün. İyi dağıtmak gerekiyor bir de. Yoksa sanki tüm göz altlarını iki kat ortaya çıkarıyor.

      Sil
  2. blogunuzu yeni keşfettim takibinizdeyim :) sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil