20 Mayıs 2015 Çarşamba

Himalaya Herbals - Arındırıcı Neem Özlü Yıkama Jeli




Merhaba, Yüz yıkama jellerini çok seviyorum ama en çok bolca köpüren ürünleri seviyorum. Biraz garip bir kişilik oldum çıktım sanırsam. Her köpüren, cildi çok iyi temizliyor diye bir şey yok tabii. Ama bu ürün çok güzel bir ürün, bol köpürüyor ve gayet güzel temizliyor. " Himalaya Herbals " markası epeydir Gratis mağazaların da bulunuyor. Ben şuana kadar sadece yüz yıkama jelini kullandım. Ama markanın diş macunundan tutun dudak balmlarına kadar ürünleri mevcut. 

Ürünün arkasını çevirdiğimiz de, şu açıklamaları yapıyor; 
Temiz, problemsiz bir cilt kazanmanıza yardımcı olan bu jel, yüzünüzü kirden arındırır ve yağ oluşumunu engellemeye yardımcı olur. Arındırıcı ve anti-bakteriyel özellikleriyle bilinen neem özü, ciltte probleme sebep olan bakterileri yok eder. Zerdeçal ile kombine edilmiş formülü ile akne ve sivilce oluşumunun azaltır ve cildinizin tazeliğini ve yumuşaklığını korur.




Ürünün yapısı jel kıvamında zaten isminde de görüyoruz bunu, rengi yeşilimsi gibi. Ben bazen fırçayla yıkıyorum bazen üşengeçliğim tuttuğunda özellikle elimle yıkıyorum. Ben deneme boyunu almıştım. Bir çok yıkama jelim olduğundan. Ama mutlaka büyük boyunu alacağım. Cildime verdiği his çok hoş siz de arındırıcı özlü bir temizleyici jel arıyorsanız mutlaka deneyin derim.


Sizin yüz yıkama jellerin de aradığınız en önemli özellik nedir ? Benimle paylaşırsanız sevinirim. :)


Sevgiler.



4 yorum:

  1. Bende kullaniyorum gratisten 1tl ye alınabilecek bir mucize bu!¡

    YanıtlaSil
  2. Bu yüz temizleme sıvısını günde kaç defa kullanırsak daha etkili olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah ve akşam düzenli olarak kullanabilirsiniz. :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil