19 Mayıs 2015 Salı

Wet N Wild Color Icon Bronzer - Bikini Contest




Merhabalar, bahar gelmeden yaza geçtik sanırsam.. Havalar çok sıcak oldu birden. Ve fazla bunaltıcılar. Yaza en çok bronz tenler yakışıyor bence. Bende severek kullandığım " Wet N Wild " markasına ait bronzerdan bahsetmek istiyorum sizlere. Ürün kocaman öncelikle, ve fiyatına göre çokca uygun. İçin de azıcık ışıltıları var ama çok değil. Bu özelliğini çok sevdim. Cildime sürdüğüm de duruşunu seviyorum. Pigmentasyonu çok iyi olduğu için azıcık ürün yetiyor. Fazla tozutmuyor aslında. Bu markanın farları kadar tozutmadı diyebilirim hatta.  



Üst resimde sadece parmağımla alıp sürdüm ve ne kadar renk verdiğini görüyorsunuz.  Çok güzel bir ürün. Ben bazen far yerine bile kullanıyorum, harika duruyor. Sıcak bir kahve tonu, allık yerine de kullandığım oluyor. Çok işlevsel olduğu için daha da çok seviyorum sanırsam. :)
Ayrıca uygun fiyatlı bronzer arayanlara duyurulur. :) Bu markanın ürünlerini Gratis mağazaların da bulabilirsiniz. 

Sevgiler.



4 yorum:

  1. Gerçekten pigmenti çok yoğunmuş hiç gözüme takılmamış bu ürün ya ilk işim gratise gidince bakmak olucak fiyatını hatırlıyormusun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10-11 lira bişeye almıştım canım, ama epey oldu indirim de vardı o zaman.. Şuan tam bilmiyorum ama.

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor. Kontür için bronzer kullanıyorum bunu da deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pigmentli ve çok uygun dene derim :)

      Sil