21 Mayıs 2015 Perşembe

Wet N Wild Comfort Zone Far Paleti


Merhaba, neredeyse bütün bloglar da gördük duyduk bu far paletini, renk tonlarıyla hem günlük doğal, hem de özel geceler için çok güzel makyajlar yapabiliyoruz. Uygulamalarını yapan bir çok vlogger var.  Onlardan izleyip neler yapabileceğinizi ayrıntılı olarak görebilirsiniz. 

Ürün Gratis mağazaların da bulunuyor, bu markanın bir çok ürünün paylaşmıştım blog'um da. Comfort Zone paletini almakta geç kaldım. Çünkü ne zaman almak istesem yoktu mağazada. Görünce aldım ve şuan en çok kullandığım ürünlerden biri oldu. Wet n Wild markasının 8 li başka paletleri de var onlar da da edindim ama ismini tam hatırlamıyorum, en kısa zaman da paylaşacağım.  

Ürünümüzün ön kapağı plastikten, farları üzerine isimler verilmiş. Ve arka tarafını çevirdiğimiz de ( altta görüceksiniz. ) Göz makyajı için bize kolaylık sağlayacak tüyolar verilmiş. Ve numaralandırmış Bu numaraları da farların üstün de yazan yerlere ayırmış. Çok iyi yapmış. Çünkü makyaja yeni başlayanlar için harika bir şey bu. 


Ürünün, sürümü kolay, pigmentasyonu harika ve maalesef tozutuyor. Olsun bu çokta önemli değil sonuçta her güzelin kusuru vardır. :) Ürünü ben indirimle 11 TL gibi vir fiyata aldım. İndirimsiz 20 TL civarında sanırsam. Uygun fiyatlı ve çok kullanışlı olması sebebiyle herkese tavsiye edebilirim. 




Sizin bu ürün hakkında fikirleriniz nelerdir? Benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler.



10 yorum:

  1. Evet renkler çok güzel ama Wet N Wild paletlerinin neredeyse hepsi çok güzel ve kullanışlı zaten :) Güle güle kullanın.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Evet, her biri çok güzel.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Keşke mat bir palet üretseler bence tek eksi yanı her rengin sedefli olması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke üretseler :) Belki zamanla üretirler.

      Sil
  4. Renkler süper zaten bendede var, severek kullanıyorum sende güzel günlerde kullan tatlım. :-*

    YanıtlaSil
  5. güzel renkleri var ve de cok uyguna almıssın bende bloguma bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin canım, tabi geliyorum hemen :)

      Sil
  6. her ne kadar ambalajları dandik olsa da kuşkusuz en sevdiğim paletlerimden biri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokca katılıyorum. Ambalajı çok dandik ama farları, pigmentasyonu ile herkes de olmalı diye düşündüğüm. :)

      Sil