26 Mayıs 2015 Salı

Flormar - Metallic Eyeshadow - A02 Shiny White


Merhabalar, ben yine her ne kadar girişleri beceremesem de kusura bakmayın lütfen diyorum. :) Bugün sizinle paylaşmak istediğim " Flormar " markasına ait tekli metalik farları. Evet metalik farlar içlerin de bolca ışıltı bulunuyor. Bende ki rengi #A02 Shiny White yani beyaz.. Neden beyaz far aldım? Çünkü bu far hem metalik olduğu için çokca sedefli bir ışıltıya sahip ilk beni bu ışıltısı mest etti, ardından eyaz far ihtiyacım çok fazla olduğu için aldım.  Hem kaş altlarımı aydınlatmada, göz pınarlarımı aydınlatmada hatta elmacık kemiklerimi bile aydınlatmada mükemmel bir ürün! Ufacık bir ürün ne kadar çok işlevi var. Hemde fiyatı flormar'ın online sitesin de  şuan 3,25 TL kaçırılmıyacak bir fiyat. Başka renkleri de var. Pigmentasyonları çok başarılı. Kalıcılar, arada tozuttukları doğrudur. Elimin üstünde verdiği rengi ışıltısını az buçuk görebilirsiniz. Gerçekten harika.



" Ürünün site açıklaması şu şekilde, Yumuşak kadifemsi yapısı ve içerdiği yoğun sedefler sayesinde Metallic Eyeshadow gözlerde olağanüstü parlaklık ve metalik etki yaratır. Yoğun renk veren bu göz farı aynı zamanda uzun süreli kalıcılık sağlar.


Bu fiyata, bu ürün kaçmaz! Eğer ihtiyacınız varsa mutlaka alın derim. 
Sevgiler.



9 yorum:

  1. Birde bunun metalik ten rengini alırsan aydınlatıcı ve far konusunda sırtın yere gelmez :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten rengime yakın renk yoktu sanırsam, bende bu ürünün üstünden pudramla geçince hem sabitliyorum hemde sırıtan kötü bir görünümden kaçmış oluyorum :)

      Teşekkür ederim canım :*

      Sil

  2. merhaba blog kesif etkınlıgınden gelıyorum takıpteyım beklerım :)
    tugcesays.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunu keşif etkinliğinde gördüm ve takibe aldım :) Benimde bir kozmetik blogum var bekliyorum senide :) Keşif etkinliğimede katılmayı unutma sakın ;)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim, etkinliğinize katıldım. :)

      Sevgiler.

      Sil
  4. Hakkaten hoş ve ışıltılı.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar cnm emeğine sağlık :)) rengi çok hoş :) takipteyim benim de bloğuma beklerim :) http://ciltvemakyajbakimim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil