30 Mayıs 2015 Cumartesi

Avon Naturals Skin Care - Güllü Su



Ülkemiz de uygun fiyatlı kozmetik satan markalardan biri olan " avon " markası gül suyu  ya da güllü su, olan bu ürünü yeni çıkarmış. Ben de güllü olan herşeye bayılırım. Hemen 2 adet edindim. 

Ürün açıklaması şu şekilde;

cildi temizler, tonik etkisi ile arındırır ve ferahlatır.


Ürünü ben de cildimi temizledikten sonra, tonik olarak kullandım. Öyle yoğun yoğun gül kokusu yok. İçini baymıyor insanın. Tonik olarak güzel geldi bana. Alerji yapmadı ve biraz da olsa ferahlık verdiği doğrudur.  Ürün kapak kısmı sebebiyle kolay kullanışlı, 150 ml yani epey büyük. Bol bol kullanmalık. :) 

Ürün şuan ki fiyatı; 4,50 TL Avon temsilcileri veya online satıştan sipariş verebilirsiniz.


Sevgiler.



5 yorum:

  1. Denemek istediğim bir ürün. Bu yazıyı okuduktan sonra da almaya karar verdim.

    YanıtlaSil
  2. Hakkaten gülsuyu da çok bayıyor insanı bunda o baskın koku yoksa denenebilir :)

    YanıtlaSil
  3. Merak ediyorum bunu istediğim ürünlerden bu katalogda sipariş vereceğim artık :)

    YanıtlaSil