25 Mayıs 2015 Pazartesi

İzledim - Niyazi Gül Dörtnala - 2015 #Film






Niyazi Gül Dörtnala - 2015 

Vizyon Tarihi:08 Mayıs 2015
Yapımı: 2015 - Türkiye
Tür: Komedi , Macera
Süre:105 Dak.
Yönetmen: Hakan Algül
Oyuncular: Ata Demirer , Demet Akbağ , Levent Ülgen , Şebnem Bozoklu , Ayşe Nil Şamlıoğlu...
Senaryo: Vedat Özdemiroğlu , Ata Demirer
Yapımcı: Necati Akpınar






Film Özeti

Veteriner Hekim Profesör Niyazi Gül, kendince sakin bir hayat sürmektedir. Bir yandan üniversitede veterinerlik dersleri verirken, bir yandan da yardımcısı Hediye’nin desteğiyle dededen kalma mucizevi formülün eksik maddesini arar. Belalı aşıklar Sultan ve Rıza atlarını yarıştırmaya karar verip bir de Niyazi'nin hayvanlara güç veren formülünü duyunca işler karışır. Bir anda heyecan dolu olayların ortasına düşen Niyazi, formülün eksik maddesini ararken sürpriz maceralarla karşılaşacaktır.



Yorumum

Ata Demirer'in filmleri çok eğlenceli olurdu. Bende herkes gibi gülmek için gittim. İlk bölüm iyiydi güldük biraz falan. Ama ilk bölüm bile beklentilerimi karşılamamıştı, ikinici bölüm daha iyi olur " komedi " ya sona saklarlar komediyi dediydim ki. İkinci bölümde çok saçma bir yere gitti film. Kısacası beğenmedim. Hayvan sevgisi anlatılıyor. Ama son kısmına insanın hayvanlaşmasını anlatmak biraz garipti doğrusu. Ben sevmedim, beğenmedim.. İzlemek isteyenler için hala sinemalar da olduğunu not düşeyim. :)


Sevgiler.

6 yorum:

  1. bir şansızlıktır ki sinemada seansların yoğunluğundan hadi gülelim diye girdiğimiz vasat espiriler olan ve sinemaya verdiğim paraya yazık dedirten bir filmdi bence Ata Demirelin Eyvah Eyvah serisi gibi komedi bekleyenler hayal kırıklığına uğrar bence zaman kaybı derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişi Eyvah Eyvah serisi gibi diye düşünerek gelmişti bence de. Kesinlikle katılıyorum sana daha iyisi olabilirdi.

      Sil
  2. Kötü olmuş.. O kadar sinemaya gitmişsiniz hem vakit hem para harcamışsınız. Neyse bari gitmem ben de :D

    YanıtlaSil
  3. Hmm, şimdi internete düşmüştür :D izleyeyim bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi izle, ama çok gülerim ederim diye bekleme :) Bir beklentin olmadan izlemeni tavsiye ederim. Sonra pişman oluyor insan :)

      Sil