14 Mayıs 2015 Perşembe

Lee Stafford - Isı Koruyucu Saç Spreyi


Merhaba, yine harika bir saç ürünüyle birlikteyiz!  Ben bu ürünü ilk, bir çekilişte kazanmıştım. Ve kullananların yorumlarını da epeyce okudum kullanmaya başlamadan önce. Sonra ben kullanmaya başladım. Öncelikle saçlarım çok ince telli ve dökülme sorunu olduğu için asla düzleştirici kullanmamaya çalışıyorum. Saç kurutma makinesi bile zor da kalmadıkça kullanmıyorum. O zor anlarda kullandıkça da bu ürünü sürüyorum saçlarıma. Harika bir kokusu var. Saçlarım ince telli olduğu için çok çabuk yıpranıyor. Uçları ne kadar bakım yapsam da daha da kötü oluyor gibi geliyor.. Ne yapıcam bu konuda hala bilemiyorum. Sizin fikirleriniz varsa, önerileriniz varsa yazarsanız çok sevinirim. 


Bu ürün gratisler de gözünüze çarpabilir. Serinin şampuanından tutun saç ile ilgili epey ürünleri var. Fiyatları da normal seviye de. Saça  parlaklık vermesi ve kokusuyla beni kendine çekmeyi başardı. Plastik şişe de, 50 ml içeriyor ürün.. Püskürtmeli şişesiyle çok kolay kullanışlı. Isıya karşı koruduğunu da pek düşünmüyorum. En azından benim saçlarımda korumadı. Yine alabilirim, kokusunu ve verdiği parlaklığı sebebiyle :) 


Sizin ısıya karşı kullandığınız saç ürünleri var mı? Neler?

Sevgiler.


7 yorum:

  1. Merhabalar :) blog keşif etkinliğinden geldim.Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.
    http:\\yagmur-serhats.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Ben de saçlarım için böyle bir ürün arıyordum teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinizle öncelikle, şimdiden güle güle kullanın o halde :)

      Sil
  3. Merhabalar :) Blogunuzu yeni gördüm ve takibe aldım hemen . Eğer incelemek isterseniz blog adresim: http://madamoje.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, tabiki hemen bakıyorum blogunuza :)

      Sil
  4. canım güzel blogunu keşif etkinliğinde keşfettim takibindeyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil