2 Nisan 2015 Perşembe

Gratis Mini Alışveriş #5

Merhaba, dün dayanamadım yine gratis'e gittim. 3 ürün aldım.. Aradığım bir kaç ürün daha vardı ama onları göremedim. Ben de elim de bunlarla çıkıverdim.



Essence'nin Pure Skin serisini çok merak ediyordum.. Fazlaca olmasa da şu sıralar cildimde sivilcelenmeler olmaya başladı, bende sivilcelere karşı olduğunu iddia eden bu nemlendiriciyi denemek istedim..İnşallah karşıdır! :)


Pure Skin serisinin burun bantlarını da deneyeyim dedim aldım.. 

Himalaya Herbels markası gratislere yeni geldi, ben de yüz yıkama jelinin ufak boyunu görünce denemek istedim o sebepten minik boyunu oldum.. İlk denemede kokusunu sevdim gibi öyle boğmuyor normal jeller gibi çok sıvı yapıda değil..


Aldıklarım bu kadarcıktı, Essence Pure Skin serisi ve Himalaya markası hakkında düşünceleriniz nelerdir? Bu markalara ait kullandığınız ürünler var mı? memnun musunuz ? Yorum yazarsanız sevinirim..


Sevgiler..



7 yorum:

  1. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kulllanın.ben en çok burun bandını merak ettim :) işe yarıyor mu yarıyorsa artık essence alıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında diğer bantlar gibi geldi bana, diğerleri nasılsa onlar da öyle.. Ama farklılık olsun diyorsan alıp dene tabi :)

      Sil
  3. Hala himalaya yı denemeyemelerden biri olarak takipteyim :)))

    YanıtlaSil