24 Nisan 2015 Cuma

İzledim - Persevere, Goo Hae Ra - Kdrama #Dizi




Adı: 칠전팔기 구해라 (chil-jeon-pal-gi goo-hae-la) Persevere, Goo Hae Ra 
Yönetmen: Ahn Joon-yeong (안준영), Kim Yong-beom (김용범)
Bölüm Sayısı: 12
Yayınlanacağı Kanal: Mnet
Tür: Komedi, Müzikal, Romantik, Gençlik
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore

Oyuncular

Min Hyo-rin - Goo Hae-ra
Kwak Si-yang - Kang Se-jong
Jin Young - (B1A4) - Kang Se-chan
Henry - (SUPER JUNIOR) - Henry Chen Tao
Park Kwang-sun - ( Ulala Session) - Genç Mr. Jang
Yoo Seong-eun - Lee Woo-ri

Konu

Hae Ra(Min Hyo-Rin) 21 yaşındadır.Onun rüyası bir şarkıcı olarak çıkış yapıp insanları rahmetli babasının müzik besteleri hakkında bilgilendirmektir.Hae Ra daha sonra çocukluk arkadaşı olan ikizler Se Jong(Kwak Si Yang)ve Se Chan(Jin Young)ile müzik tv yarışma programı SuperstarK 2′ye katılır. Ve maalesef kazansalar bile grup olarak 2. elemelere katılmaları gerekir.. Grup oluştururlar. Sonra ikizlerden biri ölür, diğeri biraz meşhur olma yollarında ilerler.. Herşey zorlaşır aslında, ve ikiz kardeş'in gerçek ikizi çıkıverir ortaya ve grup tekrar ölen ikizin ölmeden yapılacaklar listesini yerine getirmek için birleşirler.. Ve zor zamanlar yeni başlar ama asla vazgeçmezler!


Çok güzeldi, işten dolayı 2 günde anca bitirdim. Çok sevdim, müzikal olması, gençlik dizileri çok hoşuma gidiyor.. Siz de bu tarz dizileri seviyorsanız kaçırmayın derim..
size dizi de ki ilk kliplerini de eklemek istedim çok beğendim..



Sevgiler..


0 yorum:

Yorum Gönder