15 Nisan 2015 Çarşamba

Essence Pure Skin Sivilce Karşıtı Nemlendirici Krem






Merhaba, sınavlar sebebiyle pek vakit ayıramadım bloguma, temamı değiştim mesela ve domaini de en kısa süre de değiştireceğiz. Bir sınavlar bitse de kurtulsam! Bugun size yeni aldığım ve hemencecik kullanıp deneyimlediğim bir üründen bahsedeceğim! 


Eminim Essence'nin Pure Skin serisini mutlaka duymuştursunuz, benim de stresten mi başka sebeplerden mi bilemediğim hatta ergenlik dönemin de dahi bu kadar çok sivilcem çıkmamıştı diyebilirim. Kullandığım ürünlerden olduğunu düşündüm yok o da değil. Neyse bir de sivilce karşıtı olan bu nemlendiriciyi merak ettim ve koşa koşa gittim aldım. Sabah-akşam düzenli kullandım. Ve gördüğüm sonuç benim için içler acısı olmaya başlamıştı! Maalesef sivilcelerim 2 kat daha arttı, ve daha da akne şekline dönmeye başladı, yüzüm de çıkmadık bölge kalmadı neredeyse. Hemen bıraktım başka bir sivilce kremi kullanmaya başladım. Ve şimdi normale dönmeye başladı cildim. Bir kremden bu kadar nefret ettim! 


Krem kapaklı açılması ve ücretiyle epey mest edici öncelikle, cildiniz çok yağlıysa mat bir görünüş sağlıyor sürüldüğü an cildi daha da kurutuyor gibi geldi bana, kesinlikle nemlendirmiyor, aksine cildin üstünde bir tabaka varmış gibi hissettiriyor. pudralı gibi yapısı belki de ciltte ondan öyle kalıp gibi duruyor bilmiyorum. Fiyat 8,90 TL Gratis mağazalarında ve Essence satan mağazalar da bulabilirsiniz. Ben hiç memnun kalmadım, kullanıp memnun kalan varsa yorum kısmına ekleyebilir. Bu serinin diğer ürünlerini de kullanmaya korkar oldum. Sizce serinin diğer ürünleri de aynı tepkiyi veriyor mu ? Yorum bırakmayı unutmayınız. 
Okuduğunuz için teşekkürler, musmutlu günler!



1 yorum:

  1. İyi ki yazmışsın almaya niyetliydim yüzümde sivilceler var ilaç da kullanıyorum...

    YanıtlaSil