17 Nisan 2015 Cuma

Cala Makyaj Temizleme Mendilleri




Merhaba, makyaj yapanların ve ben gibi üşengeç olanların vazgeçilmezlerinden biri olan " Makyaj Temizleme Medilleri" .. Evet bazen çok yorgun oluyorum ve uyku daha ağır bastığın da bunla silip yatarım diyorum ama silmeye başladığım da temizliğinin yetersiz kaldığını düşünüp, koşa koşa lavabo'da bol temizleme jelleriyle yıkayan tek ben değilimdir herhalde. Olmayayım, tek kalmayayım :(  




Efendim, Gratis Bursa'ya geç geldi ama pir geldi bir kaç mağazası ard arda açılınca Bursa'da her gördüğüm mağazasına girer oldum. " Cala Makyaj Temizleme Mendilleri" çok ucuz öncelikle ve bazen belli tutar üzeri alışveriş yaptığın da daha da ucuza alıyorsunuz. Benim ilk kullandığım Cala Makyaj Temizleme Mendillerinin - Collegan olanıydı, çok sulu yapıda değildi yani Aloe Vera'lı olanı ondan daha ıslak kesinlikle. Bu Aloe Vera bir çekilişte hediye olarak gelmişti ben de ki collegan da bitmişti, bunu hemen açtım kullanmaya başladım. Ve  makyajımı önce bununla bir kat siliyorum, ardından güzelce yıkama jelleriyle yıkıyorum, tonikliyorum ve nemlendirici sürüp, koşa koşa yatağıma atlıyorum hatta. Çok uykucuyum vazgeçemiyorum bir türlü uykulardan o sebeple çokta üşengeç oluyorum. :) 

Cala Makyaj Temizleme Mendillerinin, Collegan , Salatalık , Aleo Vera, Rose yani Gül kokulusu olanları mevcut ben henüz 2 seçeneğini kullandım Gül kokusuna bayılıyorum ama bir türlü gratisler de gül kokulusuna denk gelemedim ne hikmetse. :) Salatalıklı olan hakkında kokusu için bir çok kötü yazı okumuştum almak istemiyorum o sebepten. Ürün satış fiyatı 3-4 TL civarında ve tüm Gratis mağazaların da bulabilirsiniz.


İçerik kısmını da ekliyeyim dedim, görüyorsunuzdur, suya dayanıklı göz makyajını bile tahriş etmeden çıkardığını iddia ediyor kendileri. Bu fiyata, bu temizlik kaçmaz herhalde, kullananlar sevenler, sevmeyenler mutlaka vardır. Yorum yazarsanız sevinirim. 


Sevgiler, mutlu günler!


4 yorum:

  1. Tek değilsin ben de yüzümü bolca jelle yıkıyorum mendil sonrası :D Deneyeceğim bu mendilleri zaman zaman özellikle seyahatte lazım oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mutlaka denemelisin canım, ayrıca tek olmadığım için sevindim :D

      Sil
  2. Bu markayı kullanmadım ama benim de mendillerim var.Çok yorgun olduğumda sadece mendille silip hemen uykuya:))Cildimi hafif kurutsa da üşendiğim zamanlarda makyajlı yatmaktan iyidir deyip kullanıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, ben de tam tersi üşengeç olup mendille silsem daha da kötü olduğunu hissetip tekrardan yıkayanlardanım :)

      Sil