25 Nisan 2015 Cumartesi

Pastel Spring Blush - On Allık #15




Pastel allıklarının ne kadar da güzel ve pigmentasyonunun güzel olduğunu bilmeyen yoktur herhalde. Ben de pastel allıklarının bu şeftalı ışıltılı tonlu allığına bayıldım. Bu 2. ürünüm.. Evet diğerini bitiremedim yere düştü kırıldı ve darmadağın oldu.. Ben de yenisini aldım hemen.. Bu bahar için uygun olan iki rengi var, birisi seftali tonlu bu, diğeri de pembe tonlu.. ikisi de çok güzel. Daha önce aldığımın kapağı açma kapama kısmı bu kadar sağlam değildi. Şimdi ki çok sağlam ve zar zor açıyorum da diyebilirim. Pembe tonlu allıklarım fazla olunca almadım sadece şeftali tonu cildim de daha başka durduğu için bundan aldım. Pastel'in Nude serisinin far paleti de çıkmıştı inceleme fırsatım oldum kısaca, renkleri çok güzeldi.. Benim farlarım bana yetecek kadar var oldukları için almadım. Far almak isteyenler varsa onlara da şans verebilirler..






Ürün çantaya atmalık ufacık tefecik, bol ışıltılı ve dağıtması oldukça zor bunun için dikkatli almak lazım.. Tozutma yapıyor bazen, çok sert fırçayla alıyorsanız daha fazla yapıyor.. Dış kapağı çok şeker, allığı açtığınız da aynı desen allığın üstün de var. Çok bereketli bir ürün, azıcık görünse de gözünüze epey gidiyor bence.. Fiyatı geçen yıl 10 TL'idi, bu yıl 12 TL'ye aldım..  Altta ki fotoğrafta ne kadar pigmentli olduğunu görebilirsiniz, parmağımla alıp sürdüm ve görünüşü bu şekilde..





Siz de pastel markasından memnun musunuz ? Allıklarını kullandınız mı? Bu allık için ekleyeceğiniz herhangi birşeyler varsa yorum yazmayı unutmayınız! Sevgiler..




1 yorum:

  1. özellikle 17 numarasını çok severim bu allıkların..

    YanıtlaSil