12 Nisan 2015 Pazar

The Messengers - 2015 Yeni #Dizi

Merhaba, ben yabancı dizileri çok severek izliyorum. İzlediğim bir kaç dizi sezona ayrılınca yeni filmler arayışına girdiğim de yeni bir dizinin ön tanıtımını izledim. Ve çokca meraklandım devamı için.. Evet bu yeni son model dizimizin adı " The Messengers ".. Konusu ve açıklaması neymiş ne zaman başlıcakmış hepsini aşşağıda görüceksiniz ve Bilim Kurgu ve Dram severlerin ilgisini çokca çekeceğini düşünüyorum.  Ve İlk bölümü 17 Nisan 'da yayınlanacak ve en geç 1-2 gün içinde de, biz de izleyebileceğiz. İnşallah yarıda bırakılan harika dizilerin hazin sonu gibi olmaz diyelim. :)





Yapım Yılı :  2015 / Nisan
Oyuncular :  Shantel VanSanten , Jon Fletcher, Sofia Black D'Elia , Diogo Morgado , Anna Diop , Joel Courtney ...
Ülke : ABD
Tür :  Dram, Bilimkurgu
Senarist : Trey Callaway


Konusu;

Ne olduğu bilinmeyen bir cisim New Mexico çölüne düşer ve yarattığı şok dalgasıyla birbirleriyle alakası yokmuş gibi görünen bir grup insanın kalbi durur. Ölüp birkaç saat sonra tekrar dirilen bu insanlar, uyandıklarında bir takım güçlere sahip olduklarını fark ederler. Yaşadıkları olay yaklaşan kıyametin habercisidir ve önleyebilecek tek umut kaynağı da kendileridir.






0 yorum:

Yorum Gönder