11 Nisan 2015 Cumartesi

Wet n Wild Şeffaf Kaş Jeli

Merhaba, bugun size çok severek kullandığım ve uygun fiyatlı olduğu için de kolayca alınabilir olan kaş maskarası diye de geçen, şeffaf kaş jelinden bahsedeceğim.


Önceleri hiç kaşlarımı doldurma gereği duymazdım, kaşlarımı severdim bir ara kaşlarımda alım hataları cilt kuruluğu vs. etkenler sonucunda kaş aralarım da açılmalar var gibi gelmeye başladı ben de kaşlarımı doldurmaya ve sabitleyiciler kullanmaya başladım. Şeffaf jeller beni daha çok kendine çekti, çünkü kaşıma birebir uygun renkte olan bir kaş sabitleyicisi bulamadığımdan olsa gerek. Sizin de renkler konusunda aranız biraz kötüyse şeffafları tam işlevi görür halde!


Wet n wild markasının gratis mağazaların da olduğunu bir çok yazımda belirtmiştim. İndirimlerle inanılmaz ucuza alabileceğiniz harika ürünlerin varlığından da bahsetmiştim. Kaş jeli öncelikle şeffaf yapıda ve kesinle kaşlarınız da böyle vıcık vıcık bir ıslaklık bırakmıyor ve gerçekten sabitliyor. En azından benim kaşlarımda işe yarıyor. Ve benim bittikçe alacağım listelerim de kendileri. Siz de denemek isterseniz Gratis mağazaların da bulabilirsiniz. Ha denediyseniz de yorumlarınızı yazmayı unutmayınız.. Okuduğunuz için teşekkürler ve size bol öpücükler!




6 yorum:

  1. Merak ettiğim bir üründü.Ancak Rimmel London kaş rimelini alınca gerek kalmadığını düşündüm.Yine de aslında kalemle uygulamalarda bulunması gerekir el altında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel London'un ürünü renkli olduğu için bir tık önde olabilir ama çok sıvı olduğu için ben pek beğenememiştim. Kaş doldurmayı sabit durmasını seven herkesin elinin altında bulunması gereken biir ürün :)

      Sil
  2. Böyle bir şeye ihtiyacım vardı. Ama keşke resim koysaydın duruşunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gayet guzel duruyor, kesinlikle kullanmalısın :)

      Sil
  3. Cok cok severek kullaniyordum aman kas jeli iste derdim elimde golden rose varken bunu alip yedeklemistim o kaybolunca buna gectim ve bidaha da vazgecemem muhtemelen vicik vicik islak islak durmuyor sert olmadan sabitliyor ben cok cok severek kullaniyorum kendisini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en büyük avantajı ıslak durmaması bu yüzden hiç elimden düşmüyor :)

      Sil