17 Şubat 2015 Salı

Wet N Wild Color Icon Tekli Far - Brulee



Wet N Wild'in favori tekli farlarını almışım sanırsam her ne kadar istediğim bir kaç ürünü bulamasam da. :)
Çok sevilen mat görünümlü harika renk veren göz için harika renk olan Brulee konuğumuz. Ufacık kutusu ve kolayca cantamızda taşıma kolaylığı ile pek seviyorum bu farları. 




Uygun fiyatlı olduğunu daha önce ki postlarım da söylemiştim, indirimle daha da uyguna alabiliriz. Pigmentasyonu harika, aslında ben wet n wild tekli farların simli olanları daha çok merak ediyorum. Onları da almak için sabırsızım aslında.  Gördüğünüz gibi parmağımı sürdüm ve kalıcılığı harika dağıtınca da öyle güzel duruyor, ten rengine yakın olduğu için kullanımı daha kolay ve çok amaçlı kullanım sunuyor bize, fırçayla alırken tozutuyor biraz ama diğer hafif ışıltılı farlarına göre daha az tozutuyor. Mutlaka her evde olması gereken bir makyaj farı bence :) Normal fiyatı 6,5 - 7 tl arasında indirimle daha ucuza da alabilirsiniz. Ürün Gratislerde sizleri dört gözle bekliyor. :)



Sevgiler..

11 yorum:

  1. Simli olanları gratisde inceledim fakat yapıları güzel değildi tekli mat farlar daha güzel bence güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel gün ve geceler için ucuz simli farlar fena olmazdı en azından :) ben yine de merakımdan dolayı kötü olsa bile alıcağımı düşünüyorum sanki yani :)

      Sil
  2. Ten rengi far kesinlikle bulunması gerekenlerden bu farın testerını denemiştim gayet güzeldi :) Simli farlarından bende bi tane edinmek istiyorum özellikle altın rengi olanı çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altın rengi mi Gümüş rengimi yoksa ikisini de mi edinsem :) ay bilemedim ki şimdi ben de :)

      Sil
  3. wet n wild ürünlerini çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  4. Bende nasıl patlıyor nasıl yakışmıyor anlatamam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten rengin sevmiyor o halde o rengi, onun yerine hangi ten rengi far benim rengim benim sevdiceğim diyorsun, merak ettim bak :)

      Sil
  5. merhaba cnm güzel günlerde kullan seni blgumdaki 8 mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsan çook mutlu olurum sevgilerleee

    YanıtlaSil
  6. Merhabaa :) İadetı zıyarete geldım yurekten sevgıler :)

    YanıtlaSil