3 Şubat 2015 Salı

Çekiliş Kazandım!

Merhaba, geçtiğimiz günlerde sevgili iğne kutusu blogunun sahibi İuno Accessories sponsorluğunda bir çekiliş düzenlemişti. iğne kutusu çekilişi postu 'nda görebilirsiniz. bende katıldım ve kazandığıma çok şaşırdım! evet çekilişler konusunda tam şanssız ve bahtsız bedevi bile olabilir. Hediyelerim iki gün önce elime ulaştı ama maalesef hava koşulları nedeniyle Bursa'da elektrikler yoktu. Ancak postu yazabiliyorum bende. Gelir gelmez ürünleri fotosunu çekmiştim. hediyelerim şu şekilde. 







Sevgili iğne kutusu'na ve İuno Accessories'e teşekkürler ederim.

4 yorum:

  1. güle güle kullanmanız dileğiyle şans kime ne zaman vuracağı belli olmaz ben kendimde bir çok çekilişe katıldım daha hiç kazanamadım şans işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet şans kime güler bilinmez :)

      Sil