12 Şubat 2015 Perşembe

Garnier Skin Naturals - Esas Bakım Rahatlatıcı Tonik






Bir tonikten beklentiniz ne olabilir ki ? Ya da ne kadar doğal ve katkısızdır? Cildimiz için gerçekten iyi midir? Bir çok soru barındırıyor altında biliyorum. Ve soruların yanısıra hemen hemene her ürünün bir toniği vardır.  Cilt temizliğinin en son katmanı da diyebiliriz "tonik'e". Garnier Skin Naturals - Esas Bakım Rahatlatıcı Tonik bu ürünü indirimde çok uygun fiyata almıştım ve çok beğenerek kullandım ve hala kullanıyorum. Hassas ciltler için kullanılabileceği yazıyor. Ve Parfüm,pareben ve alkol içermediğini söylüyor. gerçekten cildi rahatlatıyor, germiyor. Kokusu da güzel.  


Şişe 200 ml, kullanışlı bir şişesi var. Peki bu ürünü nasıl kullanıyorum? Öncelikle cildimi makyajımı güzelce temizleme jeliyle yıkıyorum duruluyorum, ardından bi ped pamuğa tonikten döküyorum ve yüzümü güzelce siler gibi siliyorum. Kesinlikle sonradan durulamıyorum. Zaten ıslaklık bir kaç dakika sonra yok oluyor. Ardından  nemlendiricinizi sürüp rahat bir nefes alabilirsiniz :)  Garnier cilt ürünlerde gerçekten güzellikler saçıyor. Ve bende bu güzelllikleri severek kullanıyorum. sizlere de tavsiye ederim.




Sevgiler, musmutlu kalın! 


2 yorum:

  1. Güzel tonik bende kullanıyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bloğunu blog keşif etkinliğinden buldum ve takipteyim :)
    Bana da beklerim cnm ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil