28 Şubat 2015 Cumartesi

Çekiliş Kazandım! #2




Merhaba, yaklaşık bir ay önce İncice Blog'unun sahibesi İnci blogun da bir çekiliş düzenlemişti ve bende katılmıştım. Çekiliş sayfasına bakmak için tık. :)  


Ve bu talihli ben olmuştum çok sevindim, çünkü gerçekten denemek istediğim bir kaç ürün orda bana göz kırpıyordu :) Allah gönlüme göre vermiş herhalde. İnci sonuçtan hemen sonra bana ürünleri gönderdi. Elime ulaşalı 2-3 gün oldu. Anca blogumda yayınlama fırsatı bulabildim diyebilirim. Gerçekten şu sıralar çok çalışıyorum :(  Neyse gelelim kargomuza! kargoya verdiği günün ertesi günü elimdeydi. Ne kadar hızlı geldi ben de şaşırdım hatta :) Tatlış mı tatlış çantanın içine koymuş ürünleri. Ve çekilişte olmayan bir kaç ürün daha eklemiş sevgili İnci. Her birine bayıldım! Kendisine tekrar teşekkür ederim. Çok nazik ve hanım hanımcık derler ya öyle biri. Sevgili İnci'nin blogunu takip etmek için,  tık tık. :) 










Sevgiler, musmutlu günler..




4 yorum:

  1. Hepsini güzel günlerde kullan cnm benm:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle, güzel günlerde kullan Reyhan'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İnci'cim severek kullanacağım :)

      Sil