9 Şubat 2015 Pazartesi

Gratis - Watsons Alışverişim #3




Başlıktan da anlaşıldığı gibi Pazar günü evde durmayıp gezdim birazcık. Aslında hiç birşey almamam lazımdı ama almam gereken bir ürün olunca girdim mecburen! Erkek arkadaşım yine sinirlendi bana ( bıktı garibim benden ve alışverişlerimden :( ) Ufacık-minnacık bir alışverişim oldu.








  Activex Antibakteriyel Sıvı Sabun kokusu harikaaa- Bu 650 ml büyük boy 3,50 TL'di watsons da. Watsonstan aldığım tek ürün de budur.


Gratis'te Diadermine ürünlerin hemen hemene hepsi 11,90 TL idi. ama Gratis kartı olanlara diaderme ürünleri 9,90 TL yazıyordu. Bende Temizleme sütünü merak ettiğim için aldım. Ama Lift+ ürünlerinde 9,90 indirimi yokmuş meğerse. Saçma geldi ama neyse dedim :) Eve gider gitmez denedim gayet güzel temizledi makyajı şimdilik sevdim gibi.



Bu ürün de Olay markasının nemlendiricisi ( hatta en ucuz nemlendiricisi de denebilir. ) normal/kuru ciltler için gündüz kremi, Gratiste standda tek bir tane kalmıştı, geçenlerde alıcam diye aklıma yazmıştım ama bir türlü aklıma gelmemişti. Dün görünce aldım 10,90 TL


Birde yüz yıkama fırçası aldım. Daha önce aldığımı kullandım sevmiştim onu kaybedince yenisini almak şart olmuştu. 


Aldıklarım bu kadar minicik bir alışveriş oldu. Aldıklarımı şimdiden sevdim . ^^


Sevgiler..

5 yorum:

  1. activex sıvı sabundan bende çok memnunum ürünlerin hepsi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar :)(:
    bende etkinlik sayesinde keşfettim, bana da beklerim:)(:

    http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin canım, tabi ki de gelirim. :)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullancnm bnm :)

    YanıtlaSil