20 Şubat 2015 Cuma

Rimmel London 3in1 SunShimmer Bronzer



Rimmel London ürünleri gerçekten harika, ben SunShimmer Bronzer'i geçtiğimiz yazın sonlarına doğru almıştım. Harika bir ürün, 001 numaralı olan Gold Princess bende ki ürün, üçü bir arada olması ile de kolaylıklar sağladı, çantamı hafifletti demem daha doğru aslında. :) 




3 aşamalı renk sunuyor bu ürün bize, gerçekten pigmentasyonu iyi. üç renk de sedefli-ışıltılı. Işıltısız bronzer seviyorsanız bu ürün sizlik değil diyebilirim. Daha ışıltısız  rimmel london'un sade bronzerindan alabilirsiniz. Ama aydınlatıcısı işime çok yarar derseniz bu ürün de sizin ilginizi çeker efendim! Parmağımla alıp elime sürdüğüm de aşşağıda gördüğünüz şekilde renk veriyor üçüde. Kapak kısmı plastik olduğu için düşünce kırılacak gibi geliyor, neyse ki daha düşürmedim. :) Sadece bronzer olarak kullanmıyorum bazen allık olarak da kullanıyorum. Kahve tonlar ten rengime çok yakışıyor ve ışıltıda eklenince harika duruyor yüzde! Aydınlatıcısı için fırçayı ıslatarak kullanırsak daha güzel aydınlık veriyor.
Kısaca uygun fiyatlı bir ürün, 3 renkte olması işlevselliğini çoğaltıyor. Böyle bir ürün öncelikle çantamızı hafifletiyor. 3 ürün ya da 2 ürün taşımak yerine bu tek ürün olarak çantamda yerini eksik etmiyor. Rimmel London'un tüm ürünleri Watsons'lardan bulabilirsiniz. Bütçenize pahalı gelirse Watsons mağazaların da çok kez indirimede giriyor. 





Okuduğunuz için teşekkür ederim, sizin de ürün hakkında kötü ya da olumlu yorumlarınız varsa eklerseniz sevinirim. Sevgiler..

7 yorum:

  1. Rimmel ürünleri çok ama çok iyi cidden hem Türkiye'de bulamadıklarımızı hem de bulduklarımızı buradan çok daha uyguna ve ücretsiz kargoyla xtras'tan almıştım bir baksınlar Rimmel sevenler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, baksınlar. Bende bakayım hemencik hatta :)

      Sil
  2. Çok güzel ve detaylı bir paylaşım olmuş alınacaklar listeme ekledim canım tskler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olmayacağın bir ürün olur inşallah canım :)

      Sil
  3. rimmel london ürünlerini bende beğenirim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Hemen iade-i ziyarete geldim.
    Gri'yi ,beyaz ve siyahı seçmektense grinin varlığıı değerlendirmeyi ben de severim.Makyaj malzemeleri çok iyi olduğum bir alan değil.Kesinlikle bilgilerinden faydalanacağım :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin, sık sık eklerim. :) gri'de hem fikirmişiz çok güzel! :)

      Sil