3 Şubat 2015 Salı

Essence Ruj - Adorable Matt!



                Essence rujlarıyla tanışmam maalesef çok geç oldu. Ki Bursa'ya Gratis mağazaları bile yeni gelmişken. Ama hala bir çok mağazasın da essence standı yokken! Şans eseri gördüm Gratisi Bursa-Altıparmak mağazasını hemen koşa koşa girdim inşallah essence standı vardır diye! Çok şükür vardı :) ama stand'ın çoğusu boştu hatta 2 adet ruj kalmıştı testerdı biri ben hemen diğerini kaptım. Rengine dahi bakmamıştım. :) Sonra kıpkırmızı ve uzun süre kalıcı olduğunu iddia eden bir ruj gelmiş şansıma. İyi ki de gelmiş. Çok güzel renkli ve kolay sürümlü, dudakları kesinlikle kurutmadığı için ben çokca sevdim bu ruj'u.


Dış kutusu güzel, siyah sade. Dudaklarda duruşu harika, dudak kalemiyle birlikte kullanıldığın da çok daha şık duruyor! ee malum kırmızı öyle kolayca sürülmüyor. :) 

Ben bu rengini sevdim, aynı serinin başka rujlarını da bulursam ( inşallah bulurum :) ) başka renkleriyle de tanışırsam çok mesud bahtiyar olacağım. :)



Sevgiler..



Essence markası ve ürünleri hakkında olmazsa olmaz ürünleri varsa mutlaka yazın, seve seve alıp kullanırım :)

12 yorum:

  1. Merhabalar :) Wet'n Wild Stoplight red ve Sugar Plum Fairy renklerini öneririm :) Harika renkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sugar Plum Fairy'i aldım kullanıyorum rengi güzel fiyat olarakta uygun ama eksikleri de var. :) hoş geldin diğer rengi de bulur bulmaz alıcağım :)

      Sil
  2. Allahım o renk! İyi günlerde kullan çok güzel! :)

    YanıtlaSil
  3. Renge aşık oldum galibaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullanın :)
    Blog keşif etkinliğinden geldim, takibe aldım.
    Bana da beklerim :)
    http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar. Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Bende bloguma beklerim :)
    http://glamchic-glamglow.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Essence bu serisini bir ben sevemedim galiba :) Blogunuzu keşif etkinliğinde buldum bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, bir sen değilsindir beğenmeyen bence. renkler ve zevkler diyelim :) Tabiki de gelirim

      Sil