10 Şubat 2015 Salı

Maybelline Color Tattoo 24HR - Pink Gold


Pembeyi kim sevmez ki! hele ki makyaj yapmayı sevenler pek sever bilirim. Ben bu pembeyi daha bir sevdim. Hafif metal ışıltılı ve kremsi formda olmasıyla, parmakla bile çokca kolay uygulanıp kalıcılığıyla beni kendine bağladı. Diğer renkleri için de en çok beni kendine çeken renk bu oldu.




Ürün ufacık cam şişede kapaklı, akmayan pata krem formunda. Pigmentasyonu fazlaca güzel! bende ki ürün bozulma falan yapmadı. Kapağını sıkıca kapadıktan sonra bir sorun olacağını sanmıyorum.  Ürün şişenin içinde azıcık görünse bile çok bereketli bir ürün bence kaç kere kullandım ama çoğu duruyor gördüğünüz gibi. Dışarı çıkacaksınız aceleniz var farlarla uğraşacak pek vaktiniz yok. Hemen bunu parmağınızla göz kapağınıza sürüp üstüne kalem veya eyliner sürüp rimelle tamamlayıp makyajınızı harika bir görüntü elde edebilirsiniz.




Parmağımla alıp elime sürdüğüm de bu şekilde görünüyor. Krem formunda olduğu için göz kapaklarınızı yağlı gibi hissedebilirsiniz,  Ki bence hissetmeyin kesinlikle akma vs. yapmıyor çok kalıcı bir ürün.  Renk seçenekleri epey var, ama stantlarda bulmak biraz zor oluyor maalesef. Çünkü ben bu stantlarda tüm renkleri bir arada hiç görmedim henüz! 

Sizinde bu krem farlar hakkında yorumlarınız, önerileriniz varsa yorum kısmına yazarsanız sevinirim. :)

Sevgiler..

9 yorum:

  1. Göze genç enerjik bir ifade veriyor renk itibariyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ışıltı ve renk (gerçekten çok seker pembe ya :) ) sayesinde.

      Sil
  2. Cok guzel bi yazi olmus bu farlara bende bayiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, evet çok kolay kullanışlı farlar her eve lazım ehehe :)

      Sil
  3. Ben de bayılıyorum ama bazen çok ışıltılı geliyor bana. Mat farları daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da düşünmüşler bence, diğer renkleri arasında mat olan ışıltılı olmayan farları da var :) Onları mutlaka seversin.

      Sil
  4. Bende vişne çürüğü rengi arıyorum bakalım gönlüme göre bulaçbilecek miyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serinin o rengi olsa keşke harika olur bence! Ama bildiğim kadarıyla yok :( Krem far olarak bulursan mutlaka markasını paylaş bende çok seviyorum o rengi.

      Sil
    2. Goldenroseda 4lü bir far var içinde hoş bir vişne çürüğü var sırf o renk için paleti alıcam sanırım :) Onun haricinde hoşuma giden olmadı malesef.Özellikle maybelline de baya aradım ama yok yok yok :(

      Sil