23 Şubat 2015 Pazartesi

İzledim - Keskin Nişancı 2015 #Film

Hafta sonunu evde geçirmeyen kaç kişiyiz? Ben geçirmedim, bunun yerine epey zamandır gitmediğim(iz) sinemaya gidelim dedik. Bu sefer ki film seçimimiz tamamen sevdiceğimin isteğidir. Ben de filmi beğendim tabi ki ölüme veya savaş ortamında olanlar maalesef gerçekler! Bunları göz önüne alırsak hiçbir filmi izlemeyiz, izleyemeyiz.. Aslında eleştirilere bakılırsa, gidilcek film değil gibi geliyor. Malum Irak Savaşı'nı anlatıyor.. Milliyetçilik, diyorlar.. Hepimiz milliyetçiyiz, hepimiz ülkemiz için bişiler yapıyoruz aslında. Neyse bu konu uzar gider, savaş'a hep karşıyız, öldürülmelere karşıyız, ölümlere haksız yere ölen insanlara da karşıyız.... Eleştirileri bir kenara bırakıp filme geçelim;


keskin nisanci



Vizyon Tarihi:20 Şubat 2015
Yapımı:2014 - ABD
Tür:Aksiyon , Biyografi
Yönetmen:Clint Eastwood
Oyuncular:Bradley Cooper , Sienna Miller , Kyle Gallner , Jake McDorman , Owain Yeoman
Senaryo:Jason Dean Hall
Yapımcı:Bradley Cooper , Clint Eastwood

Film, Chris Kyle, Scott McEwen ve Jim DeFelice'in yazdığı, 13 hafta boyunca New York Times'ın bestseller listesinin zirvesinde bulunan otobiyografik kitaptan uyarlandı.

Konusu;

Cesur bir asker olarak tanınan Chris Kyle, yoğun savaş ortamının hüküm sürdüğü Irak’a silah arkadaşlarını korumak için gönderilir. Kyle gerçekten keskin bir nişancıdır ve isabetli atışlarıyla savaş alanında pek çok hayatı kurtarır. Cephede adeta bir efsaneye dönüşür. Ama şöhreti çok geçmeden düşman hatlarında da yayılınca, bu sefer kendisi hedef haline gelecektir... Öte yandan, her ne kadar profesyonel bir asker de olsa zihni, Amerika'da evde bıraktıklarıyla meşguldür...


Bence;

Film için, milliyetini koruma çabası, yaşadığı olayları öyle kolayca atlatamadığı bir savaş psikolojisi çok zor gerçekten.. Ve sonunun hüsranla bitmesi beni çok şaşırttı, gerçek hayattan uyarlandığı için beni daha da üzdü..

Bir de şunu okumuştum film yorumlarından "Bir kişiyi öldürürsen katil, milyonlarca insanı öldürürsen kahramansın" film için tamam diyebilirim, ama gerçek hayatta bir savaş ortamını göz önüne tutamıyorum... Filmi beğendim, film olarak soluksuz izledim hatta. Sizde bu tür diyorum çünkü gerçek hayatla eşleştirirsek izlemek çok da zor. Tür olarak seviyorsanız izleyebilirsiniz.. 


Sevgiler..

12 yorum:

  1. bende bu hafta sonu bu filme gitmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soslu bademcim, git derim soluksuz izledim ben umarım sen de beğenirsin :)

      Sil
  2. Evdeydim ben :D Bu film sırf Bradley için izlenir bence :D

    YanıtlaSil
  3. Hafta içi de evdeysen kaç git izle hemen :D Bradley, harika bir oyunculuk sergilemiş.. (maşallah yakuşukluu yine yakışıklı :D )

    YanıtlaSil
  4. Beauty beybi etkinliğinden geliyorum etkinliğe ben de katıldım bir merhaba demek için uğradım, görüşmek üzere:)
    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Savaşlı filmleri pek sevmem :(
    Blogunuzu etkinlikte görüp geldim. GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin, zevkler hep değişken işte :) Gelirim hemen tabi ..

      Sil
  6. Merhaba , sizi bir blog etkinliğinde keşfettim ve takip etmeye başladım sevgilerimle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. BENDE ADINIZI BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİNDE GÖRDÜM GELDİM
    BLOGUM DA VE KANALIMDA DAHA ÇOK KOZMETİK,BAKIM,ÜRÜN YORUMLARI ALIŞVERİŞ GİBİ KONULARA YER VERİYORUM.SİZİ DE BEKLERİM
    İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
    TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
    İNSTAGRAM:evintekkizimona
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil