30 Ocak 2015 Cuma

Wet n Wild Color İcon Allık - Heather Silk

heather silk allık

  Wet n Wild ürünleri Türkiye'ye geleli çok olmadı, Gratis mağazalarında bulunan bu marka,  pigmentasyonu, renkleri, herşeyiyle göz alıcı olması ve de uygun fiyatlı olması sebebiyle epey göz önünde olan bir marka oldu. Ben severek kullandığım bu tatlı pempe şeftali ve hafif ışıltılı mat arasında olan allıktan bahsetmek istiyorum. 




Fiyatına göre çokca güzel bir ürün hele ki pigmentasyonu harika renk veriyor.  Kapağı maalesef çok dandik, içinden geniş fırçası çıkıyor. 4 gr'lık bir ürün. Bana göre epey kocaman. 

Çok kalıcı değiller maalesef ama bu da gün içerisinde allığımızı yenilersek çokta büyük sorun olmaktan çıkıyor. 



Ben wet n wild ürünlerinin çok severek kullanıyorum. Sizde uygun fiyatlı ürünlere şans vermek istiyorsanız mutlaka denemelisiniz!  İndirimle epey ucuz bir fiyata da sahip olabilirsiniz.  diğer renklerini de en kısa sürede alıp, kullanıp yorumlarımı ekliyeceğim. Sizin de bu markada favori olan ürünleriniz varsa yorumlara ekleyebilirsiniz.


Sevgiler!

4 yorum:

  1. Renk çok güzel fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimsiz 15 lira civarında sanırsam ben indirimle almıştım 7-8 liraya :)

      Sil
  2. ben 8.sınıfa gidiyorum ve erkenci olduğum için yüzüme renk gelmesi için kullanacağım sizce almalı myım ve fiyatı fala 15 tl mi

    YanıtlaSil