4 Ocak 2015 Pazar

Mecrea.com Alışverişi


Merhaba!
 Geçtiğimiz günlerde www.mecrea.com adresinden 2 ayakkabı satın aldım. Siparişimi verdikten 2 gün sonra hemen elimdeydi ayakkabılar..  İkisini de sevdiğim tarzda olanını seçtim çünkü daha fazla kullandığım ayakkabıları seçersem daha sık giyerim özellikle bunları İlkbahar için aldım. Çünkü kışlık ayakkabılarım epey çok olduğu için uygun fiyatlı oldukları için bunları seçtim.

Ayakkabılarım şunlar;

kutu içinde geldiler ayakkabılar hızlıca elime ulaştığı için kargoda fazla hırpalanmamıştı :)




Birisi pembe dantelli çok hoşş duruyor :) Alt tabanları kalın olduğu için çok rahat.. 

  



Ben çok sevdim, ve severek kullanacağım. Hızlıca elime ulaştığı için de memnun kaldım. 

Sevgiler.

4 yorum:

  1. güle güle kullan pembeye bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet pembe çok güzel ve rahat :)

      Sil
  2. herkese merhaba;
    bakım,ürün yorumları,alışveriş ve yeni başladığım nail art ve makyaj deneyimlerimi paylaştığım youtube kanalıma ve bloguma sizleri beklerim
    İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
    TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil