14 Ocak 2015 Çarşamba

Elseve Renk Kusursuzlaştırıcı Saç Bakım Yağı

Merhaba, Saç bakımının olmazsa olmazlarından olan bakım yağları saçlarımızı kolayca bakım yaptırıyor ve parlak göstererek renklerini korumaya yarıyor.




 Benim saçlarım boyalı olduğu için renk kusursuzlaştırıcı bakım yağını tercih ettim. Kokusu o kadar mı güzel olur yahu. Kokusu yüzüne şişenin hepsini dökesim geliyor saçlarıma ama yapmıyorum tabiki de :) İnce telli ve kısa saçlarım olduğu için 1 ya da 2 fıs sıkıyorum elime güzelce diplerine gelmicek şekilde sürüyorum. Bu ürünü bonyadan önce kullananlarda varmış, ben banyodan sonra kullanmayı tercih ediyorum. saç rengini uzun süre koruyor ve parlaklık sağlıyor yumaşatıyor. Kısaca harika bir ürün, bittikçe alınacaklar listesinde. Ürün 100 ml şişe de azıcık ürün tüm saçıma yettiği için bu ürün uzunca gider bana..  İndirimde 10 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz..





Sevgiler..



10 yorum:

  1. Evet çok bereketli bir ürün bu ve ben de banyodan önce de kullanıyorum, faydasını da gördüm canım öneririm sana da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denememiştim ama denerim o şekil de kullanmayı da :)

      Sil
  2. Bu ürünü denemedim ama birçok yerde yazısını okudum artık denemem lazım :) Bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin, çok güzel bir ürün.. Hemen geliyorum :)

      Sil
  3. Bu ürünü ben de çok severek kullanıyordum bir aralar çok güzel bir parlaklık veriyordu ve o zamanlar saçlarım katlıydı saç uçlarıma çok güzel bir hacim veriyordu şekillendirmeme gerek kalmıyordu :) Sonra saçlarımı açtırınca sarı kapaklısına geçtim onun nemlendirmesi daha iyi :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarı kapaklısı daha çok övülüyor, nemlendirme konusunda epey kişi daha başarılı olduğunu söylüyor. Onu da denemek istiyorum ama bakalım :) Teşekkür ederim ayrıca hoş geldin :)

      Sil
  4. Herkesin bahsettiği bu ürünü denemem şart oldu artık! :)

    YanıtlaSil
  5. ben ürünü kullandım dibinide gördüm ama pek bi faydasını görmedim sanki :S bunun bide sarı kapaklı olanı var o daha iyi gibi geldi bana tavsiye ederim, bloguma da beklerim :))) sedosun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sarı kapaklısı daha fazla nemlendiriyormuş :) onu da alıcam kısa sürede :) Hoş geldin ayrıca :)

      Sil