7 Ocak 2015 Çarşamba

Seni Sana Sen #Müzik

Bugün diğer şehirler gibi Bursa'da karlı ve buz gibi. Akşam saatlerinde yanan sarı ışık gibi hissediyordum bazen kendimi, uyumsuz ve bir o kadar aydınlık.. Neyse ki bugun dilime dolanan şarkıya şükürler olsun! aşk ısıtır mı insanı? ya şarkı? ya yemek? ya içmek? ahh ne saçmalıyorum yine! soğuk kalbimize işlemesin efendim. Mutluluk sarı ışık gibi aydınlatsın dünyamızı.. Aslında bu yazıyı az sonra paylaşacağım Alper Kul'un eşi için yazıp söylediği parça içindir! şarkıya aşık oldum desem?! Bana da yazın şarkı yazmasanız da mektup yazın, huzur yazın, acınızı yazın, sevdiğiniz bir şiiri yazın başkasına ait olsa bile yazın ! Evet bu bir istek, dilek vs. vs... Ben mektup yazmayı pek beceremem ama mektup yazarken iyi saçmalarım. Mesela başı geldi mi mektubun hobaaa, gerisinin başıyla hiç bir alakası olmadığını anlarım. Olsun derim, olsun! Ne güzel saçmalamışım yine. Şuan ki gibi. bu yazı sırf şu şarkı için burda dursun. can-ım sıkıldıkça sık sık dinlerken okuyım diye. Hadi gelsinn şarkımız; ( ayrıca bu şarkı Olur Olur filmi içinde farklı versiyonla da geçiyor o filmi izlemedim evet ama en kısa zamanda izleyeceğim, filmin de yapımcısı ve senaristi ve başrolü Alper Kul'a ait. ) 


Alper Kul - Seni Sana Sen






Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.

Ben küçüktüm, dağınıktım
Adam oldum sevince
Ben küçüktüm, aşık oldum
Tamamlandım teninde

Ben küçüktüm, dağınıktım
Adam oldum sevince
Ben küçüktüm, aşık oldum
Tamamlandım teninde

Seni bana kırk yıl sonra veren tanrıma
Ah bin bir şükür olsun
Bana kırk yıl seni aratan rabbime
Kocaman minnetler sundum

Seni bana kırk yıl sonra veren tanrıma
Ah bin bir şükür olsun
Bana kırk yıl seni aratan rabbime
Kocaman minnetler sundum

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.


5 yorum:

  1. merhabalar ancak gelebildim bloğunuza postlarınız çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, hoş geldiniz.. :) Hemen geliyorum blogunuza :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. olur olur filminden alıntı parça sanırım çok merak ettim ama bir türlü gidemedim gerçi eleştirmenler filme pek iyi not vermese de biz içimizin ısındığı her filme tam puan veririz izlediysen film hakkındaki görüşlerini alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet alıntı parça, altta ki video. Ama diğerini eşinin doğum günü için yazmış ve seslendirmiş :) sözlerinin farklı olduğunu fark etmişsinizdir zaten. Ben de filmi izlemeye gittiğim de maalesef vizyondan kalkmıştı :( izleyemedim ama izlersem mutlaka yazarım :)

      Sil