19 Ocak 2015 Pazartesi

İzledim - Pinocchio - Kdrama #Dizi

Merhaba, ben yine harika bir dizi bitirdim. Bitirmeseydim eyiydi ama oldu olan :( Bölüm sayısı daha uzun olsaydı süper olurdu :( Bittiğine üzüldüğüme göre, çok severek izlemişim. Bakalım neymiş bu dizimiz..






 





Adı: Pinnocchio (Pinokyo)
Yönetmen: Jo Soo-Won
Senaryo: Park Hye-Ryun 
Bölüm Sayısı: 20
İlk Bölüm Tarihi: 12 Kasım, 2014 
Dil: Korean 
Ülke: South Korea
Oyuncular

LEE JONG SEOK - Choi Dal Po
PARK SHIN HYE - Choi In Ha
KIM YOUNG KWANG - Seo Beom Jo
LEE YOO BI - Yoon Yoo Rae

en baş oyuncuları bunlar evet cok sevdiğim iki isim başta olurda izlemem mi :))

Konusu



Çok onurlu olan bir itfaiyecinin hazin sonu ve darmaduman olan bir aile'nin acılarıyla başlıyor dizimiz.. Ülkenin başında ki isimlerinin yaptıkları hatalara muhabir biri de ortak olursa bir suçlu bulmak çok kolay oluyor. Aslında olağan şeyler bunlar.. Ama kötü olan dağılan mutlu aile! İtfaiyeci aslında suçlu değildir. Patlama da ölmüş cesedi, fabrikanın uzağına düştüğü için bulunamamıştır. Aslında ilk şunda başlamalıydım; Pinokyo Sendromu olan insanlar, asla yalan söyleyemiyorlar. Yalan söylediklerini veya yanlış düşündükleri şeyleri söylüyemiyorlar. Söyledikleri an hıçkırıyorlar. Ve doğruyu söylenene kadar hıçkırıkları devam ediyor.
Fabrikada babasını kaybeden Choi Dal Po ( eski adı : Ki Myung 'du sanırsam ) annesiyle uçurumdan intihar ediyorlar.. Ki Myung bir balıkçı teknesinde bulunuyor. Ve bulduğu kişi de 40 yıl önce oğlunu okyanusta kaybetmiş biri ve aklı gel-gitleri var. Onu oğlu yerine koyar. Oğlunun ismini verir.. Choi İn Ha o kötü muhabirin kızı olacağı kimin aklına gelirdi.. Evet Pinokyo Sendromu olan İn Ha Dal Po'nun bir anda yeğeni oluverir. Ki yaş farkları hiç yoktur. Aynı okula giderler aynı evde yaşarlar.. Dal Po çok zekidir ama evlatlık olduğu için ismini aldığı kişinin tembel biri olduğu için onun gibi davranır. Ama sonra aklı yerine gelince babasının izin verir Dal Po'ya Dal Po, taksi soförüyken muhabir oluverir.. İn Ha  da muhabir olmak için okumuş ama Pinokyo sendromu olduğu için bir türlü iş bulamaz. Ve sonunda herşey değişiverir, Aşkta var, acı da var.. Herşey var bu dizi de! Devamı için izleyiniz efendim!







Sevgiler..

6 yorum:

  1. En sonunda ben de başlayacağım Kore dizilerine yahu çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım başla tabiki ama bırakamazsın bak :p :)

      Sil
  2. Bitmesini istemediğimiz şeyleri seviyorum hayat biterken boyuna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de bitmesini istemediğimiz şeyler daha da çabuk bitmeye mahkum olduklarını bildiğimiz için seviyoruz.

      Sil
  3. Kore dizilerini çok seviyorum hem çok eğlenceli hemde çok duygusal oluyor çok ağlıyorum :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, türk dizilerden daha fazla severim ben daha içli oynuyorlar yahu :)

      Sil