5 Ocak 2015 Pazartesi

İzledim - My Lovely Girl - Kdrama #Dizi

Merhaba! Ben bir Kore dizisi daha bitirdim. Bu seferki Kore Dizimiz " My Lovely Girl " ahh ben müzik içerikli dizileri daha çabuk seviyorum sanki..



Adı: TOO LOVELY GIRL FOR ME / MY LOVELY GIRL
Yönetmen: Park Hyung-Ki 
Tür: Romantik 
Bölüm: 16 
Yayınlanacağı Kanal: SBS 
Yayın Tarihi: 17 Eylül 2014 - 6 Kasım 2014 
Ülke: Güney Kore

Konusu;

Hyun Wook (Bi Rain) yetenek ajansının CEO'sudur. Soğuk ve vurdum duymaz gibi biri gözükse de aslında iyi kalpli ve hassas bir söz yazarı-yapımcıdır. Eski kız arkadaşının bir kazada öldüğüne tanıklık eden Hyun Wook zor zamanlar geçirir.
Eski kız arkadaşının kardeşi Se Na (Krystal Jung) şarkıcı olmak için Seul'e doğru yola çıkar ve Hyun Wook onu bulur ( aslında burası biraz karışık :D önce kim kimi buluyor belli değil. )  Ve Hyuncuğumuz Se Na'ya yardım ederken aşık olmaz mıı? Eyvahlar olsun dediğinizi duyar gibiyim. Evet dizi güzel bence Bi Rain çok yakışıklısın yavrum ya! Birdeee Shi Woo ( L ) var. Çok sempatik yahu. :) Müzik tek bağlarıyken birbirlerine bağlanmaları da kaçınılmazdı.



Sonu çok klişe bitti azıcık atraksiyon bekledim ama ıııh olmadı ya ! Senaristlerine sesleniyorum son-lar atraksiyonu bol olmalı ya salya sümük ağlayalım ya da kahkahadan çıldıralım istiyorum ben. Ama yine de çok kötü bir dizi değildi. İzlenebilitesi yüksek.



Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Takipteyim sizi de beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. 2014 Kasım yapımı, yeni sayılır yani :)

      Sil