26 Ocak 2015 Pazartesi

Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Temizleme Jeli



Neutrogena Visbly Clear Poer & Shine Temizleme Jeli yakın zaman da çıkmış ürünlerinden harika bir kokusu var, Tıkanı gözenekleri temizleme de ve yüzde ki parlaklığı eşitlediğini  ve azalttığını söylüyor.  Mandalina ve misket kokusuyla da cildi uyardığından cildi canlandırarak temizlediğini söylüyor.  Ben de kokusuna bayılıyorum! sırf kokusu için üşenmeden kullandığım tek ürün diyebilirim. Evet çalıştığım için çok yorgun ve üşengecim. Ama sevdiğim ürünler bu yorgunluğu ve üşengeçliği mi bir kenara attırıveriyor. İşte böyle, ben temizleme pedleriyle birlikte kullanıyorum bu ürünü temizleme pediniz yoksa Gratis veya Watsonslar da yüz temizleme fırçaları çok daha iyi temizliyor bana göre.  

Ürün 200 ml pompalı bir şişe de. Jel kıvamın da olduğu için bir pompa yüzü temizlemek için yetiyor. Köpürdüğü için tertemiz bir his veriyor.

Bu ürünün, kokusuna bayıldığımı sırf kokusu için defalarca alabileceğime eminim. Normal bir temizleme jeli, yüzümü yıkadığım da temizlediğini hissettiğim için ürünü sevebilirim. Sizin de bu ürün için farklı düşünceleriniz önerileriniz varsa yorum kısmına yazarsanız sevinirim. 

Sevgiler..



3 yorum:

  1. Merhaba Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, sosyalmedyakafe'nin blog kesif etkinliginden geliyorum,tanıştığımıza sevindim...
    Sizi takibe aldım görüşmek üzere...
    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil