1 Ocak 2015 Perşembe

Watsons & Gratis Yılbaşı İndirimi #2



Merhaba, meşhur yılbaşı indiriminden aldıklarım azıcık evet. Çünkü almak istediklerimin hiç biri yoktu mağazalarda! Bende sadece ihtiyaç olanları aldım ve kalabalık olduğu için hemen kaçarak çıktım :)


Aldıklarım ise şu şekilde;

Rexona Deodorant  yanında 100ml hediyesiyle birlikte idi, erkek arkadaşıma da erkek için olanından aldım çünkü Rexona deodorantların kokusuna bayılıyorum.

Rimmel London Lasting Finish 25 Hour Fondöten

Maybelline Color Tattoo 65 Pink-Gold

Loreal Paris Skin Perfection - Cilt Kusursuzlaştırıcı Serum

Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask

Purederm Snail 3D Maske

Watsons 3 lü ıslak mendilleri


Aldıklarım bu kadar, hala aklımda olanları almadığım inşallah bir daha ki zaman da alıcağım...


Sevgilerimle..

6 yorum:

  1. Güle güle kullan Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask harikaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her blogda çok övüldüğü için aldım bende :)deneyip görücez bakalım :) Teşekkür ederim..

      Sil
  2. Güle güle kullan krem far bende var çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem farı hemen alır almaz denedim :) süper kalıcı süper renk diğer renkleri de olsaydı da alaydım keşke dedirtti :(

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Evet herkes akın etmişti resmen :(

      Sil