26 Aralık 2014 Cuma

Schwarzkopf Gliss Hair Repair Keratin Complex



Merhaba, size çok severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim.

  
 

Schwarzkopf Gliss Hair Repair Keratin Complex. Gliss'in meşhur şampuanları, saç bakım kremleri, saç serumlarını sevmeyen çok az vardır herhalde ..Bu ürün " Türkiye'nin İlk Saç Bakım Köpüğü " olması sebebiyle ilgilimi çekmiş ve alışverişimde de merak edip almıştım. 


Kokusu çok güzel.. Şiseyi çalkalıyorum güzelce elime sıkıyorum köpük gibi çıkıyor zaten sonra saç uçlarımdan başlıyarak güzelce sürüyorum.  Saçınız ıslak ya da kuru fark etmiyor sanırsam çünk üstünde ya da arkasında böyle bir ibare görmedim ben. 



Şişesi 125ml, kullanışlı bir şişesi var. Üzerinde " Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin " olduğunu söylüyor. Saç kırılmalarına karşı saçı ağırlaştırmayan günlük bakım yoğun bakımı olduğunu iddia ediyor.. Fiyatını ben indirimdeyken 4-5 lira gibi fiyata almıştım. Şuan kaç lira olduğu hakkında bilgim yok. 


Sizin de bu ürün hakkında fikirleriniz varsa yorum bırakmayı unutmayın :)

Sevgiler!

2 yorum:

  1. merhaba sizi takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. Hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil