26 Aralık 2014 Cuma

Maybelline - Lasting Drama Gel Eyeliner 24H



Bir çok blogda övülen bir ürün olan Maybelline Jel Eyeliner'ından bahsetmek istiyorum. 

Kutunun içinden, ufacık cam şişe içinde jel eyeliner ve fırçası çıkıyor. Fırçasının da bulunması çok düşünceli olmuş, böylelikle yeni bir fırça almamıza gerek kalmıyor. Ürünün yapısı yumuşacık olması sebebiyle kolay uygulanıyor. Kutunun üstünde de yazdığı gibi '' 24H '' 24 saat kalıcı olduğunu söylüyor. Tabi ki ben 24 saat boyunca kalıcılığını test etmedim, fakat sürdüğüm süre zarfında akmadığını ve kalıcılılığının çok çok yüksek olduğunu söylüyebilirim. Ben bazen göz kalemi gibi uyguluyorum. sabahtan akşama kadar simsiyah bir şekilde akmadan duruyor! çok severek kullanıyorum.  Bir kaç renk seçeneği var bunlar; Blackest Black, Brown, Charcoal, Eggplant..  Almak isteyenler için fiyatı indirimsiz 25 TL civarında indirimle daha uyguna alabilirsiniz.


Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder