24 Aralık 2014 Çarşamba

Hareketli Yaşam Merkezi #Spor


Merhabalar!
Ben spora başladım ve gittiğim spor merkezini sizlere de tanıtmak istiyorum. Bursa'da yaşıyorum Spor merkezimiz adı, " Hareketli Yaşam Merkezi " Hocalarımız çok çok şekerler, çok güler yüzlü ve enerjikler. Maşallah diyelim nazar değmesin :)
Hareketli Yaşam Merkezi , Bursa'nın biraz doğusun da bulunan Gürsu ilçesin de evime yakın olduğu için çok şanslıyım. Malum kışın vücudumuz daha da genişliyor yaza yaklaşınca da ne kadar diyet yaparsak yapalım sporsuz tek başına pek de işe yaramıyor! Bunun için erkenden yol almak her zaman önde olduğumuzu gösterir.




Şimdi efendim, spor merkezimizin sahipleri Çiğdem Ballı Kulak ve Uğur Kulak tekrar tekrar diyorum çok güler yüzlüler! Çiğdem hocamızı daha yakından tanıyoruz, evet bayan arkadaşlarımıza Çiğdem hoca ders veriyor! Bir de Burcu hocamız var. İkisi de çok büyük emekler harcıyorlar bizim için bazı hareketler de zorlansakta yapmak için yılmadan devam ediyoruz. Çünkü onların emekleri çok çok! Çiğdem hocamız, Zumba Antrenörü ve biz de onunla zumba yaparken çok eğleniyoruz! ve tabi ki de yoruluyoruz da :P

Bunun dışında 13 yaş ve üzeri çeşitli alanları bulunan spor eğitimleri de veriyorlar, bir çok başarılara da imza atmışlar. Bursa'nın Gürsu ilçesine yakınsanız sadece zayıflamak için değil de, gerçekten hareketli yaşamak bizi daha da sağlıklı yaptığına inananlardansanız mutlaka uğrayın! çalışanlara - çalışmayanlara çeşitli günler de esnek saatleri var. Çalışanlar için daha da iyi, çalışıyorum da ediyorum da gidemem de geç olur da gibi cümleler kullanmamıza gerek kalmıyor :) Ben kendim çok eğleniyorum ve gerçekten faydasına gördüğüme ve daha da görüceğime inanıyorum. Web siteleri şuan aktif değil fakat Hareketli Yaşam Merkezi Facebook Sayfası facebook adreslerinden mesaj atarak bilgi alabilirsiniz, dilediğiniz gün gidip spor merkezini gezebilirsiniz, yakından görebilirsiniz.

Sevgiler!





*resimler,  merkezin facebook sayfasından alıntıdır.

2 yorum:

  1. Merhaba ben mimi :)
    Bende sosyalmedyakafe etkinliğinden geldim.Hepinizi bloğuma beklerim :)
    Ayrıca devam etmekte olan bi çekilişim var incelemek isterseniz:
    http://mimibaligi.blogspot.co.at/2014/12/ilk-cekilisime-hosgeldiniz-turkiyeye.html
    https://www.facebook.com/mimibaligi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mimi, hoş geldin :) Hemen bakıyorum bloguna.

      Sevgiler :)

      Sil