12 Aralık 2014 Cuma

Avon - Eye Shadow Primer - Göz Far Bazı



Merhaba, göz far bazı arayışı içindeyken farklı ve uygun fiyatlı bazlar her zaman denenmeye değer diyenlerdenim. Bunun için Avon'un bu bazını kullanıyorum bir kaç haftadır. Ufacık cam şişe de geliyor kendisi, yapısı kremsi olmasıyla parmakla ya da fırçayla uygulaması kolay.Benim cildim karma olduğu için farlarımın kalıcılığını ve topaklanmasını önledi. Farlarımın rengini bu bazla daha güzel gösterdi.Kullanılmaya değer bir baz. Fazla renk seçeneği yok 2 ve 3 renk seçeneği var. Fiyatı indirimlerde 14-15 TL 'ye alabilirsiniz.


Sevgiler.

9 yorum:

  1. Avon'un bu far bazını ben de kullandım ama çok çabuk kurudu benimki. Umarım sende de öyle olmaz. Aslında başarılı bulduğum bir far bazıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyip görücez bakalım :) kapağı açık kalıp hava alırsa kuruyabilir belki.. Ama fiyatına göre iyi gibi şimdilik.

      Sil
  2. iadeyi ziyaret geldim. Kullanmadığım bir ürün. Aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  3. Yeni aldım ben de fiyatına göre iyi bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bence de :) güle güle kullan canım.

      Sil
  4. Renk seçeneğinin çok olmaması bir dezavantaj benim için, banq uygun renk bulamıyorum pek çünkü. Ama bi bakmak lazım :)

    http://tubauzunlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin öncelikle :) Ben de bulamıyorum ama ten rengime yakın bir farı üstüne sürünce biraz da olsa yumusatıyor baz rengini çok da kötü görünmüyor o şekilde :)

      Sil
  5. Blog keşfi etkinliğinden geliyorum..Takipteyim.Sevgiler
    http://serhira.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil