8 Aralık 2014 Pazartesi

İzledim - Hadi İnşallah #Film

Merhaba, biz geçtiğimiz pazar günü uzun bir zamandan sonra ( evet epey zaman oldu :( ) erkek arkadaşımla sinemaya gittik. Sınav çıkışı olması ve havanın inanılmaz güzel olması sebebiyle herkes sinemaya akın etmişti resmen! Ve tabi ki de boş yer bulmak çok zor oldu. Bizde hangisin de boş varsa girelim dedik. Ve Hadi inşallah'ta 2 kişilik boş yer bulduk. Girdiğimizde başlamıştı film. Başını kaçırmış olsak bile sonunda bir filme girebildik sevinciyle koştuk salona :)

Filmimizin tanıtımı şu şekilde;







Vizyon Tarihi: 28 Kasım 2014
Yapımı: 2014 - Türkiye
Tür: Komedi
Yönetmen: Ali Taner Baltacı
Oyuncular: Büşra Pekin , Murat Boz , Cezmi Baskın , Şinasi Yurtsever , Müjde Uzman ...
Senaryo: Pucca , Murat Emre Kaman
Diğer Adı: Ay Hadi İnşallah


İnternet fenomeni Pucca'nın Küçük Aptalın Büyük Dünyası, Allah Beni Böyle Yaratmış ve Ay Hadi İnşallah gibi kitaplarından esinlenerek çekilmiş. Pucca'yı tanımayan çok azdır hele ki bahsedilen kitapları ile epey popülerdi. Evet ara ara güldük. Büşra Pekin sağ olsun güldürdü. Çok kötü demek haksızlık olur filme. Pucca'nın çenesine ne demeliydi peki filmde ? Hani derler ya halk dilinde, bastığı yeri çürütüyor. Bu da tam aksine çenesiyle herşeyi maf etmesine rağmen, nasıl meşhur olabilir bir insan dedirtiyor. Eee sonuçta film olur böyle şeyler cınım!  İzlenilebilitesi yüksek olabilir çünkü biz türkler böyleyiz Komedi sever bir toplumuz. Bir de puccanın babası, kız kardeşi( oğlan mı demeliydim :p ) ve halası çok tatlıydılar. ( Overlokçu geldiiğğ hanımmmğğ :D ) Bir de Kameraman Hasan ağbi var bir de saf kızıl :D sonu mutlu bitti evet pekmez ile pucca birbirlerini sevdiklerini söyledi ve sanırsam evlendiler, sonu da hadi inşallah diyerek bitti. peki bu filme kimler gidebilir, örneğin; bizim gibi istediği filmde yer bulamamış ama illa bir film izlemek aşkıyla sinemaya koşanlar izleyebilir, Murat Boz severler izleyebilir, Büşra Pekin severler izleyebilir, Pucca okuyup gülenler izleyebilir. Ve çok değerli film sever-yorumcularımız izleyebilir. Onun dışında izlerler mi bilmiyorum.

ben sevdiğim yanımda diye mutlu izledim, aşk'tan gözüm film görmemiş olabilir hatta :P ehehe









Sevgiler!


10 yorum:

  1. Kitabını okumuş çok gülmüştüm umarım filmi de kitabı kadar güzel olur. Blogunu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, Kitap daha eğlenceliydi filme göre bence :) hemen bakıyorum blogunuza :)

      Sil
  2. Keyifli bir film gibi aldım bunu da listeme :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blog keşif etkinliğinden geldim takipteyim ve sizleride beklerim :)
    http://askalemi39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz :) Hemen bakıyorum sitenize.

      Sevgiler.

      Sil
  4. Merak ediyordum bende bu filmi bilgilendirmeniz güzel olmus :)

    YanıtlaSil
  5. Keyifli bir filme benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli bir film hele ki içlerinden birkaç kişiyi seviyorsanız daha da eğlenceli gelebilir :)

      Sil