26 Aralık 2014 Cuma

İzledim - Hi School: Love On - Kdrama #Dizi

  



Merhaba! Yine bir Kore dizisini bitirmiş bulunmaktayım. Bu dizinin bitmesini hiç istemedim :( Çok eğlenceliydi, yeri geldiğin de hüzünlüydü ama çok sevdim! Dizimiz hakkında kısaca bilgi vericek olursak;



Adı: Hi! School - Love On | High School - Love On
Tür: Dram, Romantik, Fantastik, Gençlik
Yönetmen: Lee Eun-Mi, Seong Joon-Hae
Senarist: Lee Jae-Yeon
Yayıncı: KBS2
Bölüm Sayısı: 20
Yapım Yılı: 2014
Ülke: Güney Kore



Bir lise öğrencisini kurtarırken insana dönüşen bir meleği ve lise öğrencilerinin deneyimlediği aşk ve dostluğu konu almaktadır. Ki bu dostluk,aşk,sevgi,aile bağlarını çok da güzel anlatan bir diziydi.

Kızımız Lee Seul Bi bir melekken  Woo Hyun' zor durumdayken onu kurtarmak istemesiyle başlar ve bir melek olarak değil de insana dönüşür. Uçamaz, acıkır, insanların tüm hislerini yaşadığı fark eder! 

Woo Hyun'muz haylaz bir çocuk sesi ve kendi yakışıklı olunca böyle dizilerde popüler olmak çok moda :) Annesi ve Babası tarafından terk edilmiş ve sevgiye pek inanmayan biri olmuş, onu Büyükannesi Bayan Kang büyütmüş. Ve bir anda hiç tanımadıkları Lee Seul Bi adında bir kız evlerinde kalmaya başlar sonrası gerçek sevgiyi bulabilecek mi ? Annesini bulabilecek mi ?  olaylar olaylar :)

Sung Yeol, Okulda ve çoğu şeyde çok başarılı ve yakışıklıdır. Okulda popülerdir. ( ee malum yakışıklı erkekler hep bu dizilerde peşinde onlarca kızlarla görebiliyoruz :p ) Okuduğu okula Woo Hyun ve Lee Seul Bi'de okumaya başlar. Sung Yeol - Woo Hyun ve Lee Seul Bi arasında bir aşk üçgeni mi olucak ? Yoksa dost mu olucaklar :) 



Bu tür dizileri seviyorsanız, mutlaka izleyin efendim! ben çok sevdim, bir kaç kere daha izleyecekler listeme bile ekledim :) 




Sevgiler!



* resimler, google görselden alıntıdır.

2 yorum:

  1. bende bu dizinin tanıtımını bir kaç blog da daha okumuştum sizde çok güzel anlatmışsınız. herkesler çok beğenmiş :) bende izleyeyim barim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet izlemelisin canım, çokca güzel :)

      Sil